|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Enkel måte å sette sammen bilder på en kul måte til en presentasjon?Jeg ser at folk har satt sammen bilder i en presentasjon slik at de zoomer litt inn og ut og andre morsomme ting. Er det et enkelt program for å gjøre slikt? Eller skal jeg barer bruke PowerPoint slik jeg pleier?
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel Sist redigert av Polyanna : 02-09-11 kl 08:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Enkel tråd for å sette sammen bilder på en kul måte til en presentasjon?
![]() |
#3 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkel tråd for å sette sammen bilder på en kul måte til en presentasjon?Man la også bruke Adobe for å lage effekter i presentasjoner. Professjonal utgaven.
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Enkel tråd for å sette sammen bilder på en kul måte til en presentasjon?Har lastet ned Prazi, syns det var vanskelig.
![]() |
#6 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Enkel tråd for å sette sammen bilder på en kul måte til en presentasjon?Takk, Polyanna, for å lage tråden, og for tips om Prezi. Da har jeg lastet den ned.
![]() |
#7 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Enkel tråd for å sette sammen bilder på en kul måte til en presentasjon?altså, jeg får jo bare laget en side der? Og hvordan får jeg brukt et av mine bilder som bakgrunn?
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Enkel tråd for å sette sammen bilder på en kul måte til en presentasjon?Fant ut av det!
![]() |
#9 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Enkel tråd for å sette sammen bilder på en kul måte til en presentasjon?Jeg anbefaler Photostory. Gratis å laste ned, veldig enkelt å lære det grunnleggende, og masse avanserte muligheter for de som orker å sette seg inn i alt.
![]() |
#10 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Enkel tråd for å sette sammen bilder på en kul måte til en presentasjon?
Det bruker vi på jobb! Suverent enkelt.
![]() |
#11 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Enkel tråd for å sette sammen bilder på en kul måte til en presentasjon?Lurte litt på Prezi.. er det slikt folk syns det er greit å betale for, eller er gratis-versjonen bra no?
![]() |
#12 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Enkel tråd for å sette sammen bilder på en kul måte til en presentasjon?Ulempen med gratisversjonen er at prezien må være offentlig, oppdaget jeg da jeg laget en med informasjon som ikke var helt kosher å la ligge åpent. (Ikke noe veldig hemmelig eller brudd på taushetsplikt eller tilsvarende, men bare unødvendig.)
![]() |
#13 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Enkel tråd for å sette sammen bilder på en kul måte til en presentasjon?ok - eg såg at alt var opent på gratisversjonen ja - eg vil helst ha det skjult.
![]() |
|
|