Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Bortimot det verste i hele verden ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-11, 10:04   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bortimot det verste i hele verden ...

(når jeg er hjemme med syk lillegutt og vi skal se på barnetv også ramler fjernkontrollen bak den nokså store og tunge hjørnesofaen)

Også er sofaen for høy til at armen min rekker ned til gulvet og fjernkontrollen, etter at jeg endelig får dratt noen ynkelige cm fram, tung som den er. Også prøver jeg med et sammenrullet blad i hånda for å dytte den bortetter, men da setter selvfølgelig armen seg fast bak sofaen siden jeg selvsagt ikke trakk den nok fram. Også glipper jeg bladet og må virkelig jobbe for å få #$%$%& armen løs.

Også prøver jeg under den hersens sofaen. Som for det første er så lav at jeg kun får armen under, ingen del av overkroppen. Og så dyp at armen min selvsagt ikke når inn Og bladet, det har jeg jo ikke lengre, for det ligger jo også under sofaen

Lillegutt er også for stor til å nå inn. Og akkurat nå har jeg bare lyst på en rolig kopp kaffe, litt rolig barne-tv, og en rolig og avslappet syk gutt.
Istedet har jeg et halvt flytteprosjekt på hendene, og en lettere krakislk gutt som føler han går glipp av ALT han skulle se på, syk og stakkarslig som han er.

"#$"$%%&/
Mulig jeg må tusle bort på tv-boksen og finne noen knapper der istedet.

Sist redigert av m^2 : 02-09-11 kl 10:18.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 10:08   #2
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bortimot det verste i hele verden...

En sånn dag?

Det kan bare bli bedre. Håper du fant knappene, og at kaffen er like om hjørnet.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 10:09   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det lov til å le? Bare litt?

Ja, også , så klart.

Og god bedring.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 10:10   #4
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

En stang som f.eks en mopp er supert til å fiske fram saker og ting som faller ned bak sofaen.

Gammel 02-09-11, 10:26   #5
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Finn fram kosten.

Og en stor klem!

Gammel 02-09-11, 10:32   #6
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Kost eller mopp ja. Håper resten av dagen blir bedre!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 10:33   #7
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Mopp hørtes smart ut. Håper dagen tar seg opp litt!

Gammel 02-09-11, 10:36   #8
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Å så kjipt.

Men du, du kom deg i det minste løs du, det gjorde ikke jeg. Hang fast helt til mannen kom og hjalp meg.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 10:38   #9
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, dere så at jeg trengte en klem og ja...

joda, en sånn dag. Og den begynte nett før 0500
( det er lov å le altså. ellers hadde jeg jo ikke fortalt det)

Gammel 02-09-11, 10:38   #10
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 312
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Du har for tung sofa.

Og

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 10:41   #11
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sånne dager (netter, siden dagen din startet før 5:00!) skulle vært forbudt.

og så må jeg bare littebittegrann.

Gammel 02-09-11, 11:00   #12
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Uffda! Må innrømme at jeg også lo bittelitt...

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 11:05   #13
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Such a magical time!

Gammel 02-09-11, 11:06   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvis planen om å finne knappene på devicen ikke føles rett, så har den vel en eller annen USB et sted sånn at du kan finne en app og få styrt den fra datamaskinen?

Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 11:06   #15
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 11:07   #16
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-11, 11:20   #17
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Gammel 02-09-11, 11:22   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Auda!

Med en slik start på dagen, må det bare bli bedre. God bedring til gutten din.

Gammel 02-09-11, 11:51   #19
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hvis planen om å finne knappene på devicen ikke føles rett, så har den vel en eller annen USB et sted sånn at du kan finne en app og få styrt den fra datamaskinen?

ja, der sa du noe!!

Mye lettere enn å løse problemet med sofaen
(vi løste problemet med barnetv på nett, forøvrig. Satser på fjernkontrollen kommer fram når den er sulten elns...)

Gammel 02-09-11, 14:25   #20
Blåklokke
Leser FP

Blåklokke sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bortimot det verste i hele verden ...

og godt du kom deg løs

Får bare inderlig håpe at ikke din dårlige start på fredag ender like dårlig som min dårlige start på forrige fredag...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.