Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Om kjøleskapsdøra blir stående oppe

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-11, 17:19   #1
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Om kjøleskapsdøra blir stående oppe

over lengre tid av en eller annen grunn. La oss så sånn ca 9 timer. Går kjøleskapet da i stykker, tro?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 17:20   #2
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om kjøleskapsdøra blir stående oppe

Nei.

Det blir bare litt varmere inni der, og lettbedervelig mat kan bli ødelagt.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 17:26   #3
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, jeg tror heller ikke det blir ødelagt av den grunn.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 17:27   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Nei, det blir det nok ikke. (det blir i alle fall beviselig ikke ødelagt av å stå på gløtt i lengre tid...)

Men jeg ville vært litt mer skeptisk til noe av maten ja.

Gammel 06-09-11, 17:42   #5
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Kom hjem til kjøleskapsdøra på vidt gap. "Noen" har trolig vært en anelse stresset i mårrest. Og mye av innholdet er trolig bare å kaste. Ble enda mer stresset da motoren på kjøleskapet ikke startet opp da jeg lukket døra, og slik sto det lenge, derfor ble jeg redd for at det rett og slett var ødelagt. Nå derimot har det omsider startet opp så da blir det vel kjølig om ikke lenge. Ut på ny handel i morgen ser det ut til.

Dette er heller ikke det rareste jeg har gjort den siste uka. Før helga da jeg var på jhobb gikk jeg på bokhandelen over gata for å kjøpe blekk til printeren på jobb. Jeg hentet den jeg skulle ha og gikk så for å se etter en kalenderbok vi skulle hatt. Den fant jeg ikke og dro tilbake på jobb. Når jeg kommer dit lurer jeg på hvorfor jeg ikke har kvitteringen på blekkpatronen. Så lurer jeg på hvorfor jeg har like mye penger som jeg gikk ut med. Damn! Jeg har gått rett ut uten å betale. Løper tilbake til bokhandelen og går til kassa og forteller med det samme hva jeg har gjort bare sånn at de skal være klar over det. På tide med en pust i bakken?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-11, 17:48   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Du er nok en anelse distre, og kunne muligens ha godt av en liten pust i bakken ja.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.