|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Av alle idiotiske tingTisseuhell i natt, alt er vått, men det ser ut som at madrassen er spart, og at trekket har tatt støyten. Jeg tar av alt, står klar foran vaskemaskinen og sjekker vaskelappen på trekket. HÆ?? Det er strek over absolutt alt. Den tåler ikke vaskemaskin, ikke tromling, ikke stryking ... ? Hvor idiotisk er ikke det, da?
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Av alle idio... tingJeg ville vasket det likevel.
![]() |
#3 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Av alle idio... tingJeg hadde stappet det i maskinen og kassert det dersom det viste seg at det ikke tålte det.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Av alle idio... tingJeg få ville forsøkt å vasket det på håndvask, med eddik i siste skyllevann for å få bort lukt, deretter latt det drypptørke. Du har vel ikke så mye å tape?
![]() |
#6 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Av alle idio... tingJeg vasket sånt. Den er jo uansett ubrukelig som den er, så enten går det bra eller så må du ut og handle ny madrass. Etter å ha kastet flere madrasser her har vi begynt med doble tisselaken fra Ikea, altså to laken oppå hverandre. Jeg gidder bare ikke mer utgifter på madrassfronten, og å demontere madrasser for vask funker ikke når det er store 80x200.
![]() |
#8 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Av alle idio... tingDet er en test.
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Av alle idio... tingTrekket på storebror sin overmadrass kan fint vaskes, det står til og med på vaskelappen.
![]() |
#14 |
heimføing
|
![]() Sv: Av alle idio... ting
Samme her. Håndvask forekommer bare ikke hos meg.
Har også overmadrass fra Jysk, det har vært gjennom maskinen på 60 grader flere ganger. Kan være et hel**** å få på madrassen igjen, så jeg har begynt å dra det på i våt tilstand og så la hele greia ligge og tørke et sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Av alle idio... tingJeg hadde nok gjort som dragen jeg også ja. Heldigvis så kan det trekket vi har på storebror sin seng vaskes.
![]() |
#16 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Av alle idio... tingIdiotisk!
![]() |
#17 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Av alle idio... tingStore formsydde frottetisselaken kjøpt på KID er gull verdt. Blir ikke klamme under laken og enkelt å skifte hele senga ved uhell. En kan jo også ha tisselaken under tynn overmadrass. Kjedelig når det kommer på madrassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|