|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Garnvinde? Nøstedings?Jeg blir gal av nøstebarnull. Nydelig garn, grusomt system. Jeg vurderer å kjøpe meg en sånn garnvinde og en slik automagisk nøster, men hvor får jeg tak i det og hvor dyrt er det?
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Garnvinde? Nøstedings?På ebay får du garnvinne til under 200 kroner. Garnvinne er det viktigste, det gjør det mye lettere å nøste for hånd.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Garnvinde? Nøstedings?Jeg har tenkt samme tanker. (Men helt automatisk er ikke den nøstregreia, du må snurre på den, men det er nok lettere. Ja, også får man nøster som kan brukes fra begge ender har noen fortalt meg, hvilket jeg skulle ønske jeg hadde sørget for når jeg plutselig skulle strikke votter av alle restene mine. Med dobbel tråd...
![]() |
#4 |
På vei
![]() Sv: Garnvinde? Nøstedings?Jeg tror jeg kjøpte min på Husfliden, men jeg husker ikke pris. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Garnvinde? Nøstedings?Husfliden er nok det dyreste stedet å kjøpe det. På en annen side har det så utrolig lett for å bli med så mye annet når man bestiller fra nettbutikk, så totalt hadde kanskje Husfliden vært billigst. Sist redigert av mammaugla : 09-09-11 kl 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
På vei
![]() Sv: Garnvinde? Nøstedings?Det er gjerne dyrt på Husfliden, men jeg tror ikke jeg ga så veldig mye for en garnvinde. Andre garnbutikker kan kanskje også ha. Jeg tenker gjerne at jeg godt kan gi noen kroner ekstra for å få tingen med en gang, for å slippe å gå på postkontoret for å hente, osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Garnvinde? Nøstedings?Jeg har dette: http://www.akeb.no/index.asp?GrpID=264 og det er helt ok.
![]() |
#9 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Garnvinde? Nøstedings?De har nøsteapparat også
![]() |
|
|