Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Malmbergs dørklokke

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-11, 14:10   #1
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Malmbergs dørklokke

Noen andre som har malmbergs trådløs dørklokke?
Kjøpte en for et par mnd siden og den har begynt å ringe på av seg selv. Kan det være at det er noen i nabolaget som har slik? Eller er det feil på den?

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 14:39   #2
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Malmbergs dørklokke

Jeg kjenner ikke denne typen ringeklokke, men vi har hatt en annen trådløs ringeklokke som ringte når garasjen ble lukket opp.

Hvis du har bruksanvisningen, kan du jo se om du kan skifte kanal?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-11, 15:07   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Alle" trådløse ringeklokker kan få det problemet. Det betyr vanligvis at noe i nærheten sender på samme eller nærliggende frekvens. Det trenger ikke være en ringeklokke heller, så det kan være vanskelig å finne ut hva som forårsaker problemet.

Den enkleste løsningen er å endre frekvensen, hvis klokken har mulighet for det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 14:52   #4
Svampe
Superduperaktiv

Svampe sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Enkel sak uten mulighet for å bytte frekvens. I dag har det ikke ringt på uten grunn. Så får se om det starter opp igjen i morgen når butikken åpner for da er det trolig derfra det slår inn.

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.