|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Hønnis oppussingstrådVi skal overta mitt barndomshjem og mye skal gjøres.
Gutta (02) og Lillesøster (06) Sist redigert av Hønni : 11-09-11 kl 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hønnis oppussingstrådJeg likte ikke den rosafargen, ville valgt en enda lysere og kanskje bare på en eller to vegger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hønnis oppussingstrådJeg var på Maxbo som du sykler forbi på vei til jobb vettu? Her om dagen, og der har de den fargen der i hjemlånbar litt stor prøve |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hønnis oppussingstrådVi skal også ha Prinsesse på minsta sitt rom, tenker det blir en lys og fin rosafarge, og så blir det hvite møbler til.
![]() |
#8 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hønnis oppussingstrådJa, den fargen likte jeg mye bedre enn første. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hønnis oppussingstrådEldste her ville også ha rosa rom når hun var mindre. Vi malte veggene hvite, og så supplerte vi med et skrivebord malt rosa, rosa stol, malte en korktavle rosa, og rosa gardiner. Nå som rosa ikke er så kult lenger er hun veldig fornøyd med den løsningen, det var mye lettere å bytte farger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hønnis oppussingstråd
Jeg tenker helt motsatt - det er mye enklere å male vegger enn møbler. Gardiner og sånt er jeg med på, altså, det er fort gjort å bytte.
![]() |
#11 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hønnis oppussingstrådVi skal jo i gang med det samme, og står overfor mange av dei samme valga. Eg har ikkje tatt så mange valg, men har enda med å male LilleL sitt rom i lys antikk, med fargen lavendel inne i huken der senga skal stå. Kan dokke gå for noko tilsvarande så det ikkje blir så veldig rosa? StoreL ønske seg også svart rom men vi er enige no om lys antikk på tre veggar og en rein industrigrå farge på en vegg. Mitt rom har eg ikkje landa på noko slag, usikker på om eg skal pusse opp før eg flytte inn. Eg variere med å ønske meg lyslyst med lyst alt og orientalskinspirert med Marrakesh-fargen eller aubergine.
![]() |
![]() |
#12 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hønnis oppussingstrådMan trenger ikke verken rosa vegger eller rosa møbler for å få rosa rom. En rosa matte, rosa sengetøy og gardiner, og noen andre effekter, så er rommet ganske så rosa. De fleste begynner å vokse fra rosaalderen når de blir sånn rundt 6 år.
røverunger 03 og 08 Sist redigert av mkj : 11-09-11 kl 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hønnis oppussingstrådEnig med røkla ang. rosa vegger. Jeg tok en lys lys gråfarge på veggene da yngste ville ha rosa rom, og supplerte med rosa puter istedenfor. Skal se om jeg finner fargekoden om du er interessert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hønnis oppussingstrådJeg ville gått for hvite vegger med fargen bomull. Dette er den samme fargen som er standard farge på ferdigmalte lister, vinduer og dører.
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hønnis oppussingstrådMen er du sikker på at du vil ha parkett? Vi har valgt laminat på soverommene til ungene, tåler endel mer. Parketten vi har i stua ser ikke ut, men det kommer jo ann på hvor nøye enn er på det da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
♡
|
![]() Sv: Hønnis oppussingstråd
Jeg vil gjerne ha fargekode. Gjerne også bilde. Er skikkelig i tvil om det rosa rommet altså...
![]() |
#17 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hønnis oppussingstrådVi har eikeparkett i hele huset og er fornøyd med det. Nå holder vi å pusse opp gangen, og jeg falt veldig for hvitlasert/hvitoljet eik, og har bestilt trapp og parkett i gangen til det. Vi må dermed på sikt skifte i hele huset.
![]() |
|
|