|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er babyullgarnet fra Europris ok?Det meste andre garnet er i hvert fall OK.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er babyullgarnet fra Europris ok?OBS er for lang unna til at jeg orker kjøre. Det ble babyull fra Europris. Jeg tenkte å strikke fanakjole til litja til jul..
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er babyullgarnet fra Europris ok?Jeg liker det iallefall. Jeg strikket et par plagg av det nå på sensommeren. Garnet er godt å strikke av, men holdbarheten er det litt for tidlig å si noe om da babyen som skal bruke plaggene ikke er født enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Epikur
|
![]() Sv: Er babyullgarnet fra Europris ok?Kall meg snobbete eller litt gal, men jeg synes det går så lite garn til et lite babyplagg at jeg kjøper det fineste og beste jeg finner. Jeg sparer aldri når det gjelder babystrikkeplagg.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Er babyullgarnet fra Europris ok?Harriet - jeg gjør som oftest det jeg også, men tenkte å gi babyullen fra Europris en sjanse nå...
![]() |
![]() |
#10 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Er babyullgarnet fra Europris ok?Jeg er veldig fornøyd med babyulla fra Europris, har strikket høstgenser til minstemann i det nå, og flere sommerplagg tidligere i år med Tuva (bomullsgarn) som har holdt seg fint og vært gode å jobbe med.
![]() |
|
|