Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Skikkelig mandag

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-11, 10:20   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Skikkelig mandag

Jepp, i dag har jeg hatt skikkelig mandag. Mandager er egentlig fine de, siden jeg har fri da.

Våkner opp til regn. Som vanlig. Står opp og ordner barna og sender de to store på skolen.
Jeg ordner de små og så ringer sjefen med spørsmål om jeg kan jobbe. Krise på jobb. Og som den snille arbeidstaker jeg er, svarer jeg ja.

Kommer ut i nybilen... som ikke starter!

Hiver et barn i vogna og en på sparkesykkel og løper opp bakken til barnehagen.
Leverer barna, yngste mer eller mindre forvirret, for hun satt jo nettopp i sofaen og koste seg i pysjen.

Gjennomvåt av svette løper jeg hjem igjen og ringer bilbutikkmannen. Rimelig stressa og nesten på gråten.

Han kommer med kabler, for det var visst batteriet som var flatt.

Nå spiser jeg frokost og roer blodtrykket litt, så drar jeg på jobb.

Det var fridagen sin det!

Gammel 12-09-11, 10:30   #2
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelig mandag

...forresten - har du fått stemt?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 10:30   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så mye for fridag ja.

Gammel 12-09-11, 10:34   #4
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

...forresten - har du fått stemt?

Ja, jeg stemte i går.

Gammel 12-09-11, 23:03   #5
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Standard

Dagen ble ikke stort bedre.

Hentet barn i bhg etter endt dag. Var raske hjem, siden det var allidrett kl 17. Oppdager at eldste ikke hadde med seg noen bøker hjem. Slenger oss i bilen opp til skolen og henter bøkene.

Skynder oss hjem, spiser mat i full fart, kjører til allidrett, handler mens femåringen herjer der. Skynder oss hjem etter endt økt, tar kveldsstell ++, hiver på meg treningstøy og hadde skyhøy puls i god tid før treninga begynte.

I morgen må det bli bedre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:01.