Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fjellsko

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-11, 16:37   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Spørsmål

Fjellsko

Vi mangler høstsko til poden å må ut på handletur, jeg lurer på om vi skal kjøpe fjellsko til han , de kan jo også brukes i barnehagen.

Noen som har tips til gode fjellsko i str 28?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-11, 18:30   #2
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fjellsko

Ordentlige fjellsko skal jo ha litt hard såle, så det ville jeg ikke brukt som barnehagesko. Det finnes jo imidlertid endel halvhøye gore tex-sko som funker til begge deler. Timberland har jeg sett på tilbud på G Sport, men det finnes vel varianter fra andre bla. Viking også.
Ungene våre har fjellsko siden vi går endel i fjellet/har fjellhytte, og da har vi valgt sko fra Crispi, Alfa og Norrøna. Veldig gode merker alle tre.

Gammel 12-09-11, 19:06   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fjellsko

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Ordentlige fjellsko skal jo ha litt hard såle, så det ville jeg ikke brukt som barnehagesko. Det finnes jo imidlertid endel halvhøye gore tex-sko som funker til begge deler. Timberland har jeg sett på tilbud på G Sport, men det finnes vel varianter fra andre bla. Viking også.
Ungene våre har fjellsko siden vi går endel i fjellet/har fjellhytte, og da har vi valgt sko fra Crispi, Alfa og Norrøna. Veldig gode merker alle tre.

Jeg vil ikke ha de halvhøye fra Timberland, vil ha skikkelige sko.
Nå har jeg kjøpt Norrøna på intersport, de kunne brukes i barnehagen også, de er på tur til skogen 3 dager i uka, så da er det greit med skikkelige sko.
Men takk for tips.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07.