|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kjernesnill
|
![]() Hvitevarer til kjøkkenJeg holder på å budsjettere nytt kjøkken, og jeg må ha absolutt alt nytt.
![]() |
#2 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvitevarer til kjøkkenVi har induksjonstopp, komfyr, oppvaskmaskin, kombiskap og mikrobølgeovn fra Bosch. Vi hadde det i forrige kjøkken også, da kjøpte vi alt gjennom Norema. Vi var fornøyde med det vi hadde, så vi valgte tilsvarende produkter til IKEA-kjøkkenet da vi pusset opp ny bolig. Denne gangen kjøpte vi alt gjennom Elkjøp.
![]() |
![]() |
#4 |
I endring
|
![]() Sv: Hvitevarer til kjøkkenVi har Siemens induksjonstopp som vi fikk i dag og jeg elsker den allerede, vannet kokte jo før jeg rakk å snu meg, vi har toppmodellen da med 5 plater.
![]() |
#5 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvitevarer til kjøkkenVi har akkurat tegnet kjøkken, og hatt gjennomgangstime. Vi har valt alt fra Siemens. Har ingen erfaring med det merke, men håper det er bra. Vi endte opp med innebygd oppvaskmaskin, innebygd kjøl/frys, induksjonstopp med kokesensor, komfyr med pyrolyse samt en ventilator fra Gorenje. Alt i alt kom hvitevarene på 48.000,- |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
![]() Sv: Hvitevarer til kjøkkenBeHa induksjonstopp, steikeovn og micro. Sist redigert av Shaggwell : 15-09-11 kl 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvitevarer til kjøkkenDu må ha ventilator også! Da vi pusset opp valgte vi platetopp og komfyr fra BeHa, ventilator fra Siemens og oppvaskmaskin fra Asko. Jeg hadde en spek på hva jeg ville ha i fra hvert enkelt utstyr (støy/plass/hurtighet etc) og valgte ut fra det sammen med pris. Kjøleskapet tror jeg var Bosch.
![]() |
#8 |
maler
|
![]() Sv: Hvitevarer til kjøkkenJeg har bosch komfyr og platetopp og oppvaskmaskin nå. Andre gang jeg har like produkter egentlig, og jeg er veldig godt fornøyd med det. Jeg har miele kjøleskap, det vet jeg ikke helt om jeg vil anbefale. Jeg var mye mer fornøyd med elektrolux-skapene jeg hadde før.
![]() |
#9 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvitevarer til kjøkkenVi har nytt kjøkken og jeg brukte litt tid på å finne stekeovn jeg kunne leve med. Kjøpte og leverte tilbake fordi den jeg kjøpte først (som skulle være ganske stille) bråkte for mye. Vi endte opp med Bosh og er fornøyd med den.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvitevarer til kjøkkenHar Samsung kjøleskap og Miehle oppvaskmaskin. Oppvaskmaskinen er ikke verdt prisen synes jeg.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvitevarer til kjøkkenVi har oppvaskmaskin fra ASKO, veldig fornøyd med den. Mest fornuftige innredning jeg har prøvd i hvert fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvitevarer til kjøkkenOppvaskmaskin fra Asko. Beha koketopp og ovn. Styr unna Whirlpool kjøleskap, de går i oppløsning. |
![]() |
![]() |
#13 |
I endring
|
![]() Sv: Hvitevarer til kjøkken
Jeg har hatt det kjøleskpet i ett par mnd nå og jeg er strålende fornøyd, alt er godt og kaldt, og det er grei plass inni det.
![]() |
#14 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2011
![]() |
![]() Sv: Hvitevarer til kjøkken
Bestevenninna mi fikk sjokk da hun kom og fant ut hvordan induksjonsplate egentlig er etter å ha hatt sin fra Ikea i 4 mnd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Hvitevarer til kjøkkenEssensen så langt ser ut til å være:
![]() |
#17 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvitevarer til kjøkkenVi har en gorenje ventilator. Vi kjøpte først en type fra gorenje som skulle bråke lite, men som bråkte noe helt vanvittig. Kjøpe så en litt rimeligere variant og den bråker mindre. Ventilatorer hører man uansett, men denne er uansett mye bedre enn den vi kjøpte først. Den er av type slim som man har under/i skap. Hvis du vil vite hva slags type det er så kan jeg sikkert få sjekket det opp.
![]() |
#18 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvitevarer til kjøkkenASKO XXL, say no more.
![]() |
|
|