|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Aktivitetsbøker med elektronisk "penn"Da vi var små hadde vi noen aktivitetsbøker med en elektronisk "penn" som laget farge/lyd når vi trykket på det rette.
|
|
|
|
#3 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aktivitetsbøker med elektronisk "penn"Vi har noe som heter Leapfrog. Ikke helt det samme, men opplegget er i samme gate. Jeg vet ikke om det selges i Norge, vår er fra England. Det er en dings med en penn, så kan man kjøpe pakker med bøker og "kassetter" man kan bytte ut: |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Aktivitetsbøker med elektronisk "penn"Ipad har vel den funksjonen idag.
|
|
|
#5 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Aktivitetsbøker med elektronisk "penn"Jeg hadde et hefte med Muzzy from gondoland hvor jeg skulle lære meg engelsk. Der var det ei penn som laget lyd for rett og galt når jeg strøk den over svaralternativene. Ser ikke helt at denne har noen særlig funksjon i dag med DS, I-pad og annet lett tilgjengelig leke/læremateriale som finnes.
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aktivitetsbøker med elektronisk "penn"Det er det noen år siden jeg har sett men jeg tror jeg vet hva du mener . Var innom riktige leker på lørdag og en dame før meg spurte om det samme men det hadde de ikke . Fant denne som vel er omtrent det du mener . |
|
|
|
|
|
#7 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Aktivitetsbøker med elektronisk "penn"Jeg tror de har noe sånt i barnehagen. De har i alle fall spill, der man bruker en elektronisk penn for å velge riktig bilde til lyd og lignende. Noe sånt du tenkte på?
|
|
|
#8 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aktivitetsbøker med elektronisk "penn"En venninne av meg har kjøpt dette på Claus olsson, for et par år tilbake.
|
|
|
#9 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aktivitetsbøker med elektronisk "penn"Teite teite stavekontroll
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Aktivitetsbøker med elektronisk "penn"
Ja takk, gjerne!
|
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aktivitetsbøker med elektronisk "penn"Nå ser det jo ut til at det har ordnet seg, men vil uansett tipse om en bok som kom ut på Cappelen Damm i sommer: Min første spøørebok. Den har en sånn penn som piper http://www.cappelendamm.no/main/kata...=9788202331818 |
|
|
|
![]() |
|
|