|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() mAh? - trenger nytt batteri til laptopBatteriet mitt har en levetid på ca 2,5 min, hvis ikke jeg bruker den, da er det ca 1 min.
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫ Sist redigert av Nyx : 18-09-11 kl 01:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: mAh? - trenger nytt batteri til laptopmAh angir kapasiteten på batteriet, så et med 7800 mAh vil normalt sett gi lengre batteridriftstid enn ett med 4400 mAh.
![]() |
#3 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: mAh? - trenger nytt batteri til laptop
Og da ser jeg etter navn som...? Har ikke et snev av peiling på sånne, nemlig.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: mAh? - trenger nytt batteri til laptopDet er helt vanlig at pc-produsentene originalt leverer flere mAh-alternativer til samme pc. F.eks. med 3 celler på 3000 maH, 6 celler på 5500 mAh og 9 celler på 8000 mAh. Akkurat den biten handler bare om kapasitet. mAh vil altså variere med hvor mye kapasitet per celle i batteriet har, samt hvor mange celler det er.
![]() |
|
|