|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Facebook: Hvordan begrenser jeg hva folk kan se?... Sist redigert av Slettet bruker : 12-11-12 kl 11:15. |
![]() |
![]() |
#2 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook: Hvordan begrenser jeg hva folk kan se?Når du skal poste noe går du inn på "egendefinert" som du finner under tekstboksen ved siden av der det står "publiser". Der hvelger du "egendefinert" og skriver inn navnet til vedkommende. Ja, om du tenker på det du selv poster da. Andre ting er jeg usikker på. Jeg tror nå kanskje at det ikke var helt det du mente når jeg tenker meg litt om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Facebook: Hvordan begrenser jeg hva folk kan se?Jeg har lister fremdeles. Ser at de har endret litt på menyen, men det står "lists" på venstresiden. Jeg klikker på "more" og får opp diverse limited-lister i tillegg til noen facebook tydeligvis har definert.
![]() |
#4 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook: Hvordan begrenser jeg hva folk kan se?Brukerkonto - rediger venner - opprett liste.
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Facebook: Hvordan begrenser jeg hva folk kan se?Jeg har en venneliste som ikke får se alt. Under "redigere venner".
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Facebook: Hvordan begrenser jeg hva folk kan se?... Sist redigert av Slettet bruker : 12-11-12 kl 11:15. |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Facebook: Hvordan begrenser jeg hva folk kan se?... Sist redigert av Slettet bruker : 12-11-12 kl 11:15. |
![]() |
![]() |
|
|