|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Laste opp bilder på FB fra iPhotoNår jeg overfører bilder fra iPhonen min over på Macen, legger de seg selvfølgelig med én gang inn i iPhoto. Men når jeg går inn på FB for å legge inn bilder der, får jeg ikke tilgang på bildene før det har gått en stund - minst noen timer.
![]() |
#2 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laste opp bilder på FB fra iPhotoDet opplever jeg også av og til, men ikke alltid.
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Sv: Laste opp bilder på FB fra iPhotoDet er så rart? Det kan da ikke være meningen at det skal være sånn?
![]() |
#4 |
fri
|
![]() Sv: Laste opp bilder på FB fra iPhotoHar ikke jeg opplevd, men jeg liker ikke å laste opp via iPhoto, fordi jeg ikke kan legge bildene i allerede opprettede albumer med personverninnstillinger. iPhoto lager egne albumer som har forhåndsinnstillinger på at bildene deles med alle, og da må jeg inn og endre etterpå. Det synes jeg er litt sent, for da er jo gjerne bildene allerede publisert på veggen. Derfor bruker jeg heller FB-app-en til å laste opp bilder fra iPhone, og legger dem rett i albumet jeg ønsker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Laste opp bilder på FB fra iPhotoDet er ikke snakk om å laste opp fra iphoto, men å laste inn bildene på FB. Når du er på FB å skal legge til bilde så åpner du finder og velger bilder. Da får jeg opp strukturen til Iphoto med hendelser osv. Det er ikke alltid at iphoto da er oppdatert med sist importerte bilder.
![]() |
#6 |
By the Sea
|
![]() Sv: Laste opp bilder på FB fra iPhotoNå har jeg funnet ut at om jeg restarter maskinen, så får jeg tilgang til de nynedlastede bildene også gjennom FB.
![]() |
|
|