|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fjellpiper
|
![]() Hvilken smartphone? Iphone eller?Jeg skal ha ny mobiltelefon. Jeg vil gjerne ha gps-funksjon, kamera, god batteritid og generelt alt som er fint. Er det Iphone som er den beste telefonen, eller er f.eks. Xperia like god/bedre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken smartphone? Iphone eller?Jeg har ikke erfaring med andre en iPhone, men jeg elsker min. Batterilevetiden kunne vært bedre, men hey, man får jo ikke alt her i verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken smartphone? Iphone eller?Jeg vet heller ikke mye om smart-telefoner, men jeg er veldig fornøyd med iPhone. Det kommer en ny om noen uker tror de som vet noe om sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvilken smartphone? Iphone eller?Jeg er like i ørska som deg på dette og har også en enkel telefon med liten skjerm men har lyst på en ny fin telefon med stor skjerm.
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilken smartphone? Iphone eller?Jeg er veldig fornøyd med min Samsung Galaxy S2, og det er vel den som vinner de fleste tester.
![]() |
#6 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Hvilken smartphone? Iphone eller?Både HTC - modellar og Samsung Galaxy har gjort det betre enn Iphone på testar, om ein likar å orientere seg etter sånt. Sjølv har eg ein HTC Desire Z, snart 1 år. Den har vore på hovudet i asfalten stakkars (frå 1 meters høgd), diverse gangar i golvet og det er ikkje ei stripe i skjermen, merkeleg nok. Batterikapasiteten vart litt dårleg etter ei stund, men eg fekk tilsendt ei snodig oppskrift på korleis betre kapasiteten, og den fungerte utmerket, så no er eg svært fornøgd med telefonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilken smartphone? Iphone eller?Min første tanke var: selvsagt ikke iPhone. Det har vært minst to tråder om iPhone vs. Samsung Galaxy S II her i det siste, søk dem opp.
![]() |
![]() |
#9 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken smartphone? Iphone eller?Samsung Galaxy S2
![]() |
![]() |
#10 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilken smartphone? Iphone eller?Jeg syne Iphone er den som gir meg mest. Veldig veldig fornøyd med den.
![]() |
#11 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Hvilken smartphone? Iphone eller?Jeg ser i krystallkula at jeg aldri kommer til å klare å bestemme meg og må fortsette å bruke denne til evig tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilken smartphone? Iphone eller?Jeg er utrolig fornøyd med min iPhone, og jeg skulle i alle fall aldri ha det. Jeg fikk den av mannen for ett år siden, og kan nesten ikke lever uten nå. Men jeg hadde sikkert vært like fornøyd med noe helt annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilken smartphone? Iphone eller?Hehe..
![]() |
#15 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvilken smartphone? Iphone eller?Jeg har en huawai-telefon som ingen har hørt om. sunnmørs-telefon, sier mannen. sånn siden den ikke koster like mye som de fleste andre sånne smart-greier.
![]() |
|
|