Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nytt gulv, men hva?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-11, 15:11   #1
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Nytt gulv, men hva?

Vi må plutselig skifte gulv i gangen, stua og mellomgangen her nå. Det er ca 40 kvm som på et vis henger sammen, og det er 2 bikkjer og 2 (snart 3) unger og vogner og et sabla kaos hele tiden, så det må tåle en støyt.
Det går ikke an å legge forskjellig gulv i inngangspartiet og stua, for vinklene er litt dumme her. Det er derfor jeg er veldig i tvil om hva vi skal velge.
Og siden budsjettet gitt i vasken (bokstavelig talt ) bør det ikke være skrekkelig dyrt. Hvordan er det med parkett/laminat om dagen, hva er mest slitesterkt?
Vi har hatt bjørke-ish parkett da vi kjøpte her, men den ble det dype hakk og skrekkelige merker i etterhvert så vi skiftet til et helt kurant laminatgulv i en mørkere varm bruntone. Det skal jeg IKKE ha igjen, for med de før nevnte beboere her gjør jeg ikek annet enn å irritere meg over synlig skitt 5 minutter etter at jeg har støvsuget, så det må bli noe lysere.
Og siden jeg regner med at vi må legge det selv bør det være enkelt for to kokker som trives mer på kjøkkenet enn blandt hammer og sag å legge det.
Erfaringer? Tips? Gjerne bilder, er helt lost altså.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:25.