|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() iPhonen min sluker batteriOg jeg vet at de telefonene bruker masse batteri, men et eller annet har skjedd i går og i dag. Nå er han nede i 15% batteri, klokka 12 1319, og jeg har spilt en kabal, vært inne på nettet to ganger, og ringt en kort telefon. Jeg fikk telefonen til jul i fjor, så den er under ett år gammel.
![]() |
#2 |
villende
|
![]() Sv: iPhonen min sluker batteriKan det være at den står og laster ett eller annet? Jeg opplevde det en gang da jeg prøvde å laste ned mail uten å lykkes. Jeg har ikke push, men telefonen ble stående og sjekke mot mailserveren hele dagen, til den endelig fikk tak i mailen, og det slukte batteri. Prøv å skru av og så på igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhonen min sluker batteriDumt spørsmål kanskje, men har du prøvd å skru telefonen helt av også på igjen for å se om det hjelper? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: iPhonen min sluker batteri3g er ikkje på. Har hatt det før, og det sluker ikkje så mykje. No slo han seg av av seg sjølv, så kanskje det hjelper, Fakse.
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: iPhonen min sluker batteriDu har ikke begynt å spille wordfeud? Jeg trodde det var noe galt med min, men det var nok meg selv som var synderen.
![]() |
#7 |
![]() Sv: iPhonen min sluker batteriNei. Jeg spiller bare kabal :knirk: men det står at Bruk er 8,5 timer. Hva betyr det? Siden sist lading?
![]() |
#8 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhonen min sluker batteriJeg hadde trøbbel med en vekkeur-app en gang. Disse kan sluke batteri fordi de kjører i bakgrunnen hele tiden. Da jeg slukket appen, var batteri-problemet mitt løst.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhonen min sluker batteriJeg fikk et tips her en dag; trykk to ganger på home-knappen eller hva det nå heter, da får du opp alle apps og funksjoner som er brukt i det siste. Om du trykker på en av dem vil du få opp en rød "-" på alle, et trykk til sletter den fra denne listen. Disse står visstnok i bakgrunnen og kan tappe batteriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Sv: iPhonen min sluker batteriNå er visst mitt problem også løst, jeg skrudde den av og på, sletta en lommelyktapp og Knerten-appen (jaja), og lada opp igjen.
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: iPhonen min sluker batteriHadde samme problemet. Endte med å kalibrere batteriet ved å lade det helt opp før jeg lot den gå tom for strøm, den er mye bedre nå! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhonen min sluker batteri
Det betyr at du har åpnet alle appene. Hvis du lukker de sluker de ikke strøm. Jeg bruker å lukke appene et par ganger om dagen. :storforbruker: |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Sv: iPhonen min sluker batteriHva er kalibrere?
![]() |
#14 |
![]() Sv: iPhonen min sluker batteriMen hvordan lukker jeg dem da? Trykker på den røde knappen? Trodde jeg sletta hele appen jeg, da?
![]() |
#15 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPhonen min sluker batteri
Om du dobbeltrykker på "rundtasten" kommer alle programmene nederst. Så holder du lenge over et av programmene og trykker på "stoppskiltet". Da lukker du programmene. Det er bare de i nederste feltet (med grå (?)) bakgrunn som skal hoppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
maler
|
![]() Sv: iPhonen min sluker batteriSi meg, åpner disse appene seg selv? Hvis dette er aktive apper, har jeg jo ørten åpne jeg også uten å ha gjort noe for det.
![]() |
#17 |
lykkelig
|
![]() Sv: iPhonen min sluker batteriDe åpner seg ikke selv nei, men de ligger åpent og bruker av litt av batteriet hele tiden. Du har åpnet dem ved en eller en annen anledning. Veldig greit å lukke dem via rundknappen nederst innimellom ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Sv: iPhonen min sluker batteriDette er jo noe jeg aldri har visst. Når er alle appene lukket.
![]() |
#20 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() Sv: iPhonen min sluker batteri:Abonnerer: Har heller ikke lest bruksanvisningen og har lært av denne tråden.
![]() |
|
|