Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Magic corner

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-11, 21:37   #1
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Magic corner

Vi har lagt til Magic corner på det nye kjøkkenet vårt. Det vi lurer på er om det er verdt prisen (1500,- for karusell, 7000,- for magic corner)? Slik ser innmaten ut, og det er alternativet til karusell:

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 10:02   #2
indie
Bør lage seg en tittel selv

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Magic corner

Ser veldig praktisk ut, men veldig stor prisforskjell da. I mitt budsjett hadde jeg nok ikke valgt magic corner. Har du forresten sett det relativt nye hjørneskapet til ikea? Det ser ut til å være i samme størrelse som magic corner (120 fra veggen), og der kan man trekke ut hele innredningen. Litt annen pris på det enn magic corner:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S79854133/

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 17:19   #3
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

enig at det er dyrt, og at det er stort sprik i kostnaden mellom en tradisjonell karusell og et magic corner. Det som du linket til ser ut for å fungere som en karusell bare med hel flate og ikke huller (om du skjønner hva jeg mener)?

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 17:26   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde aldri kjøpt en hjørneløsning for 7000,-. Da skulle den i så fall vært magisk på ordentlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 17:47   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Hehe, morsomt at denne tråden kom akkurat idag. Jeg sa akkurat nei til det når kjøkkenleverandøren ringte angående løsninger og endringer på tegningene vi lagde. Jeg sa vi tok vanlige hyller istedenfor når prisen var så høy. Jeg får såpass mye skapplass uansett, så jeg skal klare å leve med det.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-11, 18:00   #6
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Vi har den IKEA-innredningen, og det er et karusellskap, ja. Magic Corner så jo fiffig ut, men jeg hadde neppe priotitert å bruke penger på det. Før jeg bestemte meg, ville jeg uansett ha tenkt over hva jeg skulle ha i det. Jeg har tegnet kjøkkenet mitt selv, og før jeg valgte innredning, tenkte jeg ut hva som skal oppbevares hvor. Da sa det seg litt selv, hva som passet best.

Gammel 29-09-11, 18:30   #7
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På hytta har vi hjørneskap med karusell som kan trekkes ut, og det er en genial løsning. Billigere enn magic corner også, den kostet bare et par hundrelapper mer enn vanlig karusell.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.