|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kommer det ny bilstoltest snart?Vi må ut å kjøpe beltestol med isofix snart. Akkurat nå er det bare Britax sin som er godkjent av meg. Vi hadde nettopp en Cybex inne som ekstra sete men ble fort bytta ut med svigermor sin britax sete. Jeg likte det overhode ikke. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer det ny bilstoltest snart?Vet ikke når nye seter evnt kommer med i nye tester, men Britax Kidfix er jo et veldig godt sete. Vi har to pr i dag, og jeg kommer nok til å kjøpe samme igjen den dagen vi trenger enda en beltestol.
|
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Sv: Kommer det ny bilstoltest snart?Ja det er et supert sete. Vi har en kid plus som jeg elsker. Men ingen som har den på tilbud nå. Og alt ved ferofix virker veldig lovende, unntatt de manglende hornene. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kommer det ny bilstoltest snart?Jeg tror Kid Plus skal være på tilbud hos Barnas Hus neste uke.
|
|
|
|
#5 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Kommer det ny bilstoltest snart?http://www.klikk.no/foreldre/foreldr...icle673326.ece |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
Sv: Kommer det ny bilstoltest snart?Kjøpte akkurat Cybex Solution X2-fix. Var Best i test i mai ja. Må si jeg er veldig fornøyd. Kjøpte på tilbud til 1799.- |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Sv: Kommer det ny bilstoltest snart?Jeg har som sagt et Cybex sete og likte det ikke i hele tatt. Synes det var så brett fra ryggen og ut. Vanskelig å feste selene osv. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer det ny bilstoltest snart?Sist kom vel cybex best ut i test om jeg ikke husker feil. Det skal vel også være mulig å justere vinkelen litt på dette?
|
|
|
|
#9 |
|
Øyboer
Sv: Kommer det ny bilstoltest snart?Hjelper jo lite at den får 0,5 poeng bedre i frontkollisjon(eneste forskjellen sikkerhetsmessig) når sete ikke står godt i vår bil, ungen ikke sitter godt i det. Verken jeg eller mannen liker å feste selen i det osv osv. Vi har som sagt et cybex sete som ble forkastet etter jeg hadde brukt det 1 gang, og mannen 3 ganger. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
Sv: Kommer det ny bilstoltest snart?Stemmer det at man kan justere vinkelen på seteryggen på Cybex setet. Man kan også justere på en slags "innebygget" hodestøtte. Er som sagt strålende fornøyd. Har 2 Britax Kidfix stoler i den andre bilen, og er forsåvidt veldig fornøyd med de også. |
|
|
|
![]() |
|
|