|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fikk nesten panikk!Jeg og gubben skulle legge bursdagspengene våre i ei skål, da jeg ikke finner konvolutten med mine penger. Gubben hjelper meg og leter og jeg blir på randen av panikk for det var 550kr i konvolutten, penger jeg allerede hadde brukt opp...
![]() |
#2 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Fikk nesten panikk!X'en min kastet en konvolutt med 1000,- i peisen en gang han.
![]() |
#3 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Fikk nesten panikk!Jeg har vært i papircontaineren og fisket opp en konvolutt med 200 kroner som minste hadde fått i bursdagsgave av oldemor. Godt pengene dukket opp igjen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Fikk nesten panikk!Vi trodde vi hadde kastet 1000 kroner i en konvolutt (julegaver fra besteforeldrene mine), og slo oss egentlig til ro med at de pengene var borte. Kjipt, men ikke så mye vi kunne gjøre med det. Helt til mannen, et halvt år etter, fant en sammenkrøllet konvolutt heeeelt innerst under et sete i bilen. Med to krøllete 500-lapper oppi!
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Fikk nesten panikk!Tanta mi hentet et par tusen kroner i papircontaineren når bilen som skulle tømme den var på vei ned bakken mot huset deres... Skumle greier.
![]() |
|
|