|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Karlstad 2-seter og sjeselongJeg blir snart
![]() |
#2 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Karlstad 2-seter og sjeselongVi har to Karlstad toseter og jeg syns de er ok å sitte i. Ikke gode å ligge i/slappe i. Fine å se på da.
![]() |
#3 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Karlstad 2-seter og sjeselongElsker min Karlstad sofa og jeg sover godt i den også
![]() |
![]() |
#4 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Karlstad 2-seter og sjeselongHøyres ut som at du er i ein perfekt livsfase for IKEA-sofa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Karlstad 2-seter og sjeselongDu vet at den finnes i 3-seter med sjeselong også? Vi var ikke obs på det før vi stod på varehuset og skulle bestille, vi gikk da for den lengste, det er vi glade for i ettertid, deilig med stor sofa (vi har den i skinn og kan derfor ikke si noe om stoffkvalitet). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Karlstad 2-seter og sjeselongVi har Karlstad hjørnesofa. Billigste hvite trekket. Men det har holdt i fire år. Vi vasker det en gang i året, og det synes jo at det er brukt, men jeg synes at den er fin. Og den er utrolig behagelig å sitte og ligge i. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|