|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Halvhøye goretex med borrelås til liten jente?Jeg er så lei av å presse føttene til snuppa nedi Timberlandskoene med sånn strammedings (nei, de er ikke for små i lengden, bare trange å komme nedi), og er på jakt etter et par halvhøye goretex-sko med borrelås til henne. Hun må nok ha størrelse 21 eller 22 tenker jeg.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halvhøye goretex med borrelås til liten jente?Har slike Viking til yngste, veldig gode, men jeg synes de også er trange i forhold til vanlige gore tex joggesko. Uansett veldig fornøyd med dem.
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Halvhøye goretex med borrelås til liten jente?
Har sett på de, men lurte på det der perforerte utseendet, blir de ikke litt utette?
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Halvhøye goretex med borrelås til liten jente?Har sett på disse fra Adidas, men de var utsolgt for størrelsen hennes på min lokale XXL. Noen som har de`?
|
|
|
#6 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
I har sånne, og i går hoppet hun oppi mange søledammer da vi gikk tur, og den dypeste gikk helt opp til kanten på skoen. Allikevel var skoen helt tørr inni, og strømpebuksen likeså. Perforeringen er bare i ytterstoffet, mens innerstoffet er vanlig, tett stoff. De holder altså potte tett.
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Halvhøye goretex med borrelås til liten jente?Takk for svar, Nera. Da skal jeg jammen vurdere de en gang til.
|
|
|
#9 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Halvhøye goretex med borrelås til liten jente?De fra viking har vi hatt i to sesonger. De holder tett! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Einsam
|
Sv: Halvhøye goretex med borrelås til liten jente?Vesla har et par jeg bestilte hos Ellos, merke Pax. Hun synes de var litt stive i starten, men var nok mest uvant høye. De holder unna vann, og sitter godt på foten. Vet ikke hvor små str de finnes i, vesla bruker 32 |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Begge jentene mine har sånne med lave skaft. De er helt tette.
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Halvhøye goretex med borrelås til liten jente?Ellos har ganske mye nå. Kavat bl.a. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tatt på
|
Sv: Halvhøye goretex med borrelås til liten jente?Lillebror har Adidas Goretex og om han har vært våt så har han fått vann over kanten. De sitter godt på og er enkel å få på.
|
|
|
#14 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halvhøye goretex med borrelås til liten jente?Vi har lilla og rosa gtx fra viking. De er i skinn. Veldig fine.
Sist redigert av Snuppa : 03-10-11 kl 15:53. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hvor får man kjøpt de og hva kostet de`?
|
|
|
#17 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halvhøye goretex med borrelås til liten jente?Her har jeg sett på skoringen(Malviksenteret), men vet at eurosko fører den. Her i tr.heim har falkanger kun den lave utgaven i denne fargen. Den høye har de i ensfarvet lilla.
|
|
![]() |
|
|