|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I endring
|
![]() God barnehagegenserHøsten er her for fullt og da trenger lille frøken en ullgenser til å ha under yttertøyet.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: God barnehagegenserJeg liker denne. Strikkes med tykt garn på pinne fem, og kan med fordel få litt short rows nederst på ryggen slik at den blir litt lenger bak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God barnehagegenserTykk eller tynn?
![]() |
#4 |
I endring
|
![]() Sv: God barnehagegenserTykk tror jeg, det er ikke så kaldt i grunnen, men det er med sjøen så den vinden går gjennom marg og bein.
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: God barnehagegenserJeg anbefaler smartgarn, det er godt å strikke med og gir gode plagg. Og det går fort i små størrelser. Sandnes har også mange fine og greie oppskrifter synes jeg. Du kan like godt strikke i Falk for eksempel. Det har også fine farger. Men jeg synes sandnes ofte har finere oppskrifter til barn.
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God barnehagegenserHer kan jeg kanskje få noen tips tenkte jeg da jeg så denne tråden. Tenkte liksom på H&M eller noe, så jeg sniker meg pent og pyntelig ut av strikketråden igjen... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|