|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenMånedens lesesirkelbok er Korrigeringer av Jonathan Franzen.
Skal vi sette en frist til 1. november? Sist redigert av Pepper Lemon : 06-10-11 kl 10:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenKraist. Det der høres ut som en overdrevet utgave av min egen familie. Men jeg gleder meg til å lese den. Men er ikke boka ganske tjukk? Kanskje 1. november er litt tidlig? Eller er det bare jeg som er treg til å lese?
![]() |
#3 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Midt-Norge
![]() |
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJeg tenkte det var litt lang frist
![]() |
#4 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJeg tror jeg skal hive meg med på denne. Jeg har prøvd å lese boka en gang før, og gav opp. Kanskje det er enklere å komme gjennom den nå som flere leser samtidig med meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenLang frist? Nei, jeg synes vi bør ha såpass lang frist, slik at de som VIL være med, kan være med. Det er ikke alle som har tid til å lese i timesvis hver dag.
![]() |
#6 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenDen tar litt lang tid å lese (blander meg inn), så jeg ville ikke hatt kortere frist. Jeg er akkurat ferdig med den, og brukte over en måned, men jeg leste kun noen sider på sengen om kvelden pga. tidsnød.
![]() |
#7 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenVar ikke ment negativt altså, men jeg har aldri hatt en frist på å lese en roman før. Så jeg vet ikke hvor lang tid man trenger. Men jeg tenkte at det var lang tid. Mulig at jeg ikke vil at det skal være november snart
![]() |
#8 |
Borte
|
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJeg syns det var litt kort frist siden jeg må bestille boka først, men så er det jo bare å hive seg på diskusjonen når boka er ferdiglest uansett.
![]() |
#9 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenHvis den fortsetter like omstendelig som den starter, vil jeg tro man trenger tid. Kanskje jeg skulle ta den fram igjen?
![]() |
#13 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenDet var lurt ja, den er ganske tykk altså. Fant boken på tilbud på Ark idag. Hele 69 kr. I pocketversjon altså. :fornøyd:
![]() |
#14 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenJeg har shoppet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenKanskje det er dette som skal til for at jeg skal bli ferdig med den også? Jeg har lest de første 100 sidene, men det er flere år siden. 15.november høres veldig greit ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenDet blir Kindle-bok på meg uansett. Den er så mye greiere å ha med seg rundt omkring.
![]() |
#20 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Lesesirkel i oktober: Korrigeringer av Jonathan FranzenMin engelske pocketutgave er temmelig omfangsrik, ja, så jeg ville ha investert i Kindle-utgaven hvis man planlegger å ha den med seg noe sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|