|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Hvilket sofabord inni denne kroken?Vi har en modulsofa som er satt opp som hjørne pluss sjeselong. Jeg vurderer om jeg skal bytte om på den lange og korte delen slik at den korteste delen blir den med sjeselong ved siden av (under vinduet på bildet).
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket sofabord inni denne kroken?Jeg synes det er fint som det er og ville ikke byttet. Men det kan jo selvsagt finnes praktiske grunner til at du vil bytte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilket sofabord inni denne kroken?Ah, nå ser jeg at du spør etter forslag til bord, ikke om du skal bytte eller ei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilket sofabord inni denne kroken?Jeg tar gjerne mot synspunkter på om jeg bør bytte om eller ikke.
![]() |
#5 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hvilket sofabord inni denne kroken?Jeg synes det ser bra ut slik det er, samtidig som det sikkert er mer praktisk med ett som er piiittelitt lenger.
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Hvilket sofabord inni denne kroken?Vintage smalt teakbord hadde vært fint, om du liker denslags.
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvilket sofabord inni denne kroken?
Jeg liker det vi har nå til sånn som sofaen er nå, men det går ikke om jeg skal gjøre om på sofaen. Da må vi ha et smalere bord.
![]() |
|
|