|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Ang. Ark- vennEg har registrert meg som Ark- venn på nettet, men har ikkje motteke noko medlemskort e.l. Korleis får eg benytta meg av tilboda i butikken? Fekk akkurat e- post om utvalgte barnebøker til 99 kr, og det hadde passa flott til julegåver. Men eg har jo verken medlemskort eller medlemsnummer å visa dei, så korleis fungerer eigentleg dette?
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Ang. Ark- vennJeg meldte meg inn i butikk for lenge siden, men har aldri mottatt noe medlemsbevis. Har bare sagt i butikken at jeg vil benytte meg av tilbudet.
![]() |
#4 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Ang. Ark- vennBare gå i butikken og si du vil bli ark-venn, da får du et kort, jeg måtte ikke signere det en gang.
![]() |
#5 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang. Ark- vennJeg fikk et kort i butikken da jeg sa ja til å bli ark-venn.
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Ang. Ark- vennMeldte meg inn på nett for en del mnd siden men ikke fått noe medlemskort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Ang. Ark- vennDette står å lese på nettsidene til Ark:
![]() |
#8 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang. Ark- vennJeg registrerte meg først i butikk, da fikk jeg ett medlemskort der. Men jeg fikk aldri noen mail om tilbud, så nå har jeg registrert meg på nett også.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Ang. Ark- vennSer mann det. Takk skal du ha, Barbarella. Eg har tydelegvis vært noko selektiv i kva eg har lest på sidene. Då må eg berre hugsa å ta med utskift i morgon, og så vert det julegaveshopping.
![]() |
|
|