|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Noen her som har sort listverk i huset?Jeg vil ha lyse vegger (Gråish? Beige? Latte?) og sorte lister i huset mitt. Sambo trodde jeg tullet og mente at det ble sikkert kjemperart, og det hadde han aldri sett før.
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen her som har sort listverk i huset?Jeg ser liksom for meg at det kan være litt ok å kjøre sort listverk, siden jeg egentlig ikke vil ha noen ting noe sted. Da blir liksom listene litt pynt i seg selv?
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen her som har sort listverk i huset?Nei. Nei, nei, nei og nei.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen her som har sort listverk i huset?Jeg kjenner noen som har det og synes ikke det er fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen her som har sort listverk i huset?Det ante meg at det var slik denne tråden ville foreløpe, fordi det første jeg tenkte da jeg leste HI var: "Så kult!". Og min smak sammenfaller ikke så godt med andres.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen her som har sort listverk i huset?Jeg tror jeg liker det jeg ser for meg i hodet mitt likevel jeg, altså.
![]() |
#15 |
Einsam
|
![]() Sv: Noen her som har sort listverk i huset?Kjøkkenet mitt virket enda mindre enn det er, og det ga et veldig rotete inntrykk med sorte lister. Skal se om jeg finner bilde. På prospektet så det med en gang litt kult ut, men romfølelsen var ikke like kul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
maler
|
![]() Sv: Noen her som har sort listverk i huset?Bestemor har mørkebrune. Jeg synes det er ganske fint der. Hun har også beige-ish vegger. Men da med overdådig gammeldameinteriør ellers.
![]() |
#17 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen her som har sort listverk i huset?Hvis jeg kan skylde på listverket for at det ser rotete ut på kjøkkenet så er det jo verd det uansett hvor lite rommet blir.
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen her som har sort listverk i huset?Dere er så opptatt av at alt skal stemme sammen.
![]() |
#19 |
Einsam
|
![]() Sv: Noen her som har sort listverk i huset?
Samme dama som malte kjøkkenet, malte også et soverom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Noen her som har sort listverk i huset?
Huh? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|