![]() |
#1 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Anbefale laptop?Eldste på 14 trenger ny laptop til skolearbeid, filmer og spilling (minecraft, FM..) Noen som har peil og som kan anbefale noe? Jeg forstår så lite av div spesifikasjoner. Han skal betale selv, så pris betyr endel. Håper på noen innspill. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Anbefale laptop? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefale laptop?OBS! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Sangfugl
![]() Sv: Anbefale laptop?Tusen takk for gode tips! Hvordan er Toshiba? Noen m erfaring? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Anbefale laptop?Dårlig erfaring med toshiba men det er noen år siden jeg hadde det. Så de kaaan jo ha forbedret seg.. Acer har jeg veldig dårlig erfaring med. Hatt 3 stk.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefale laptop?Toshiba Satellite R850 får man fra ca. 4500 kr for tiden og kan være et godt kjøp. Men det blir en ganske stor og tung pc. Toshiba Satellite R830 er en 13", og en knallgod maskin - solid bygget og lang batteritid. Veier ca. 1,5 kilo, så den er lett å frakte med seg. Ytelsen er den samme som for større maskiner med tilsvarende prosessor.
![]() |
#9 |
Sangfugl
![]() Sv: Anbefale laptop?Tusen takk for tips! Det blir satt pris på. 15" har fungert bra hittil. Vi har derimot ikke vært fornøyde med HP som det har vært mye tull med, og som nå er erklært død etter snaut tre år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefale laptop?I familien min og min kjæres har det vært flere (ca 5stk som jeg vet om) HP maskiner de siste årene... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() Sv: Anbefale laptop?Jeg har en Asus UL30A som jeg synes er perfekt i størrelse, batterilevetid og vekt. Hvilke lignende finnes det i salg nå? Hadde vært en drøm hvis den i tillegg hadde hatt matt skjerm.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefale laptop?UL30A var en super maskin når den kom. Asus har fulgt opp om denne gjennom U-serien, og U36-modellene er vel her det mest aktuelle nå kanskje i en lavere prisklasse. Nå kommer Asus også med UX21 og UX31, som er rålekre, men som koster en del mer.
![]() |
|
|