|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Skal hele kjøleskapet ha samme temperatur?Kalkunskinken min har begynt å bli så fort sur, og kjøleskapet veksler mellom å ha frost og å ha vått vann langs bakveggen. Det er med andre ord ikke helt stabilt.
![]() |
#3 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Skal hele kjøleskapet ha samme temperatur?Og det er forsåvidt normalt at det veksler mellom vått og frost på bakveggen, det er slik som kjøleskapet fikser selv.
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal hele kjøleskapet ha samme temperatur?Mitt er omtrent det samme både øverst og nederst, bortsett fra den ekstra kalde skuffen nederst (den skal være sånn), så det høres ikke helt riktig ut, nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal hele kjøleskapet ha samme temperatur?Nei,det skal ikke være sånn,så det var nok smart at dere kjøpte nytt,ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Skal hele kjøleskapet ha samme temperatur?
Takk, det var det jeg trengte å høre.
![]() |
#9 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal hele kjøleskapet ha samme temperatur?Jeg hadde et kombiskap tidligere som var kombiskap på den måten at det varierte mellom kaldt og varmt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|