|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
lider av tastleksi
|
Trille som blir knøttliten sammenslåttJeg holder på med å prøve å få kontroll på floken mad antall vogner og barn og bilstoler og hele den suppa der for tiden, og har innsett at vi kommer til å trenge en trille til lillebror som kommer til å være akkurat 2 år når han blir storebror. Søskenvogn tror jeg ikke vi gidder å tenke på rett og slett, men for å få kabalen til å gå opp med antall barn og vogner i daglig bruk på forskjellige steder har vi konkludert med at vi kommer til å trenge en trille.
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttBuggster eller zapp Xtra. Må jo bære en vogn hvor man kan plassere på bilsete uten at man må ta av trekk for sittedelen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttZapp Xtra er fin å ha liggende under annen vogn, dersom du bare har bilstoladapterne på. Skal du bruke sittedelen på den innimellom, så skaff deg heller en Breeze. Sittedelen på Zapp Xtra tar for mye plass. Breeze er også lettere å ta med på ferie. Jeg angrer bittelitt på at jeg byttet i vår.
|
|
|
|
#6 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttJeg likte ikke Breeze, jeg.
|
|
|
#7 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttJeg må jo være uheldig med Zapp-en min. Det Salt sier har jeg hørt før, men min er like vinglete som Breeze-en var.
|
|
|
|
#8 |
|
maler
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttMen siden jeg vet hvor GydaG bor ville jeg egentlig vært skeptisk til små vinglete vogner med tre hjul til det bruket der. Jeg tror jeg ville vurdert en city mini med fire hjul også. De hjulene er små nok, men den er mer stabil. Og den blir jo flat og kan bo under annen vogn i bilen. Det finnes adaptere også. Og den har liggestilling. Og god kallesje.
|
|
|
#9 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslått
Den første hadde jeg som lånevogn et par dager for litt siden, men den syns jeg tok for mye plass sammenslått, men det er kanskje det nivået jeg må beregne?
|
|
|
#10 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttEn Phil & Teds med søskensete og eventuelt adapter til Maxi Cosi.
|
|
|
#11 |
|
maler
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttJeg hadde glatt kjøpt city mini tror jeg. Du får ikke noe som tar noe særlig mindre plass enn titanium breeze i hvertfall. Men den tar kanskje plass på feil måte. City mini er nok lettere å stable sammen med city elite i bilen tenker jeg.
|
|
|
#12 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttBugaboo Bee er lett og liten og har full liggestilling. Kunne den vært noe?
|
|
|
#13 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttJeg tror du har rett, Katta. På stablefronten tror jeg det blir enklere med to BJ vogner, men jeg er ikke helt sikker på om jeg egentlig er klar for å ha lillesøster fra meg så tidlig som dette betyr. Fader altså, det er jo uansett ikke pplass til både bagvogn OG city elite samtidig som buret er der, så jeg innser at vi det neste året må planlegge svært nøye hvem som skal hvor og hvor lenge vi blir borte fra hundene og hvor mange som skal stables i bilen.
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttEr det nå jeg spør høyt og med skingrestemme hva du tror jeg skal gjøre?
|
|
|
#15 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttPamina- den havner i en litt annen prisklasse enn jeg hadde tenkt igjen. Siden vi tross alt har to vogner som egentlig er tiptoppers er budsjettet egentlig ikkeeksisterende, så da må jeg heller se på andre litt mer tungvinte løsninger som å ta i bruk takboksen til en trille av noe slag.
|
|
|
#16 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttSelge vogner og kjøpe city select? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
lider av tastleksi
|
|
|
|
#18 |
|
maler
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttJa, jeg prøvde jeg også. I 1 mnd før vi kjørte og kjøpte en. Den er fortsatt mitt beste kjøp på barnefronten for å si det sånn, jeg hadde jo vært innesperret uten. Før det hadde jeg baby i bæresele og smårolling i vogn.
|
|
|
#19 |
|
lider av tastleksi
|
|
|
|
#20 |
|
maler
|
Sv: Trille som blir knøttliten sammenslåttNøyaktig hvordan ser du for deg logistikken til og fra barnehagen? Med bil? Skal dere alltid være to?
|
![]() |
|
|