|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Friends vinterstøvlerVar det ikke disse som kom ganske bra ut i test? Det begynner å bli kaldt så vi må finne noe i helgen. Noen som vet prisen på de på Obs? Tror vi kjører forbi en Obs forretning i helgen nemlig, kanskje det er verdt turen innom? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Friends vinterstøvlerDe vant en test for noen år siden og har tapt siden. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Friends vinterstøvlerOkei, he he, henger litt etter jeg da. Ikke noe å kjøpe da iallefall. Trodde primigi var til små føtter jeg, men da skal jeg sjekke de ut. Takk for tips! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Friends vinterstøvlerFriends vintesko er vel ganske tunge og stive, hvis jeg ikke husker feil? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Friends vinterstøvlerHar ikke sett og tatt på de, så aner ikke. Men tittet innom Brandos, du får jo en god del støvler til 499kr og under, men jeg er ikke kjent med andre merker enn de "vanlige" (Ecco, Merell, Viking, Sorel++). Hva med det som heter Pax, Eskimo? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Friends vinterstøvlerVi har hatt mange friends vintersko, og synes de er helt ok. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Friends vinterstøvler
Vi og.
|
|
|
#9 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Friends vinterstøvlerTittet rundt på vinterstøvler på nett nå og med det jeg husker fra butikkene er det rimelig stor forskjell på prisene på de samme modellene! Viking play gore tex koster et sted 499kr, et annet sted 649kr og jeg tror de skulle ha 899kr for viking gore tex i de minste størrelsene på en skobutikk i byen her. Sorel er jo også et annet merke som varierer voldsomt i pris. Fra 399kr til 899kr.... Uten at det står at det er tilbudspris... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Friends vinterstøvlerStorebror har hatt friendssko de siste 2 årene og jeg er fornøyd med dem. Han liker dem også.
|
|
![]() |
|
|