Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Friends vinterstøvler

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-11, 13:26   #1
Stjerneskuddet
Erfaren

Stjerneskuddet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Friends vinterstøvler

Var det ikke disse som kom ganske bra ut i test? Det begynner å bli kaldt så vi må finne noe i helgen. Noen som vet prisen på de på Obs? Tror vi kjører forbi en Obs forretning i helgen nemlig, kanskje det er verdt turen innom?

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 13:33   #2
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Friends vinterstøvler

De vant en test for noen år siden og har tapt siden.

Vist du vil ha billige sko så anbefaler jeg primigi skoene som de selger på obs. Ekter goretex.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 13:37   #3
Stjerneskuddet
Erfaren

Standard

Okei, he he, henger litt etter jeg da. Ikke noe å kjøpe da iallefall. Trodde primigi var til små føtter jeg, men da skal jeg sjekke de ut. Takk for tips!

Gammel 14-10-11, 13:41   #4
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Friends vintesko er vel ganske tunge og stive, hvis jeg ikke husker feil?

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 13:42   #5
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde Friends vintersko,de blir aldri kjøpt igjen for å si det enkelt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 13:47   #6
Stjerneskuddet
Erfaren

Standard

Har ikke sett og tatt på de, så aner ikke. Men tittet innom Brandos, du får jo en god del støvler til 499kr og under, men jeg er ikke kjent med andre merker enn de "vanlige" (Ecco, Merell, Viking, Sorel++). Hva med det som heter Pax, Eskimo?

Gammel 14-10-11, 13:54   #7
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Vi har hatt mange friends vintersko, og synes de er helt ok.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-11, 13:57   #8
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Vi har hatt mange friends vintersko, og synes de er helt ok.

Vi og.

Gammel 14-10-11, 14:14   #9
Stjerneskuddet
Erfaren

Standard

Tittet rundt på vinterstøvler på nett nå og med det jeg husker fra butikkene er det rimelig stor forskjell på prisene på de samme modellene! Viking play gore tex koster et sted 499kr, et annet sted 649kr og jeg tror de skulle ha 899kr for viking gore tex i de minste størrelsene på en skobutikk i byen her. Sorel er jo også et annet merke som varierer voldsomt i pris. Fra 399kr til 899kr.... Uten at det står at det er tilbudspris...

Gammel 14-10-11, 14:31   #10
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Storebror har hatt friendssko de siste 2 årene og jeg er fornøyd med dem. Han liker dem også.
I fjor (på tampen av vintersesongen)kjøpte jeg på salg til lillebror og fornøyd med dem også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40.