Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Tapas - kjøpe

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-11, 21:34   #1
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Tapas - kjøpe

I morgen er det fredag. Jeg ser for meg sofa, en passelig mengde stearinlys og rødvin. Kanskje å henge opp en lampe eller to, om man har overtalelsesevnene i behold. Og så har jeg ikke lyst til å bruke så mye som et minutt på å lage mat.

Jeg har lyst til å spise og servere tapas og jeg vil kjøpe mest mulig. Da jeg bodde i byen gikk jeg ofte på Mat og Mer og handlet det jeg trengte. Men hvor skal jeg gå i morgen. Jeg kommer til å bevege meg fra Lillestrøm via Skøyen til litt lenger vest. Jeg kjører gjerne litt av ruta om det ikke medfører alt for mye trafikkaos. Og jeg vil ha god mat.

Tips?

Gammel 20-10-11, 21:45   #2
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Tapas - kjøpe

Frogner Spesial om du ikke må ta tog hele strekningen. Ligger i Bygdøy Alle, rett ved Thomas Heftyesplass. Gode oster, deilige skinker, aioli, oliven etc. Desserten kan du kjøpe vegg i vegg på Pascal. Hvis du ikke må ha varmt da.

Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-11, 21:52   #3
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tapas - kjøpe

Jeg kjører, så det høres perfekt ut!

Takk!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.