|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
SuperNova babycall, kan man skru av varslig for "kulde"?Jeg har prøvd å google, men det ser ut til at nettsiden til produsenten er nede. Bruksanvisningen finner jeg selvsagt ikke.
|
|
|
|
#2 |
|
Dig for victory!
|
Sv: SuperNova babycall, kan man skru av varslig for "kulde"?Dette mener jeg jeg har sjekket, men kan sjekke bruksanvisning på nytt seinere i dag. Uansett: Så vidt jeg husker er svaret nei, og du kan heller ikke sette laveste temperatur til under 0. Det slutter å pipe om du trykker ok, men den vil alltid varsle først. Tror jeg, da.
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: SuperNova babycall, kan man skru av varslig for "kulde"?Tenkte ikke på å trykke OK, men det er kanskje logisk. Takk!
|
|
|
|
#4 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: SuperNova babycall, kan man skru av varslig for "kulde"?Det matilda sier stemmer. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: SuperNova babycall, kan man skru av varslig for "kulde"?Ok, takk! Da håper jeg det funker å trykke på ok, den er ikke helt som den skal denne babycallen. I morges ble jeg sittende her og høre på den pipingen.
|
|
![]() |
|
|