|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Oppskrift på uglegenserShute hadde kjøpt en fantastisk, håndstrikket genser. Men er den håndstrikket, så må det da finnes en oppskrift et sted. Noen som har sett denne?
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Oppskrift på uglegenserDen oppskriften mener jeg da det har vært snakk om her tidligere?
![]() |
#3 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift på uglegenser
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Oppskrift på uglegenserDen oppskriften finner du om du søker på OWL på ravelry.com. Jeg har strikket den genseren. Den er utrolig lettstrikket. Men jeg brukte feil garn, så istedenfor str 46 som jeg trenger så ble det en str 38. Så den ble gitt bort til en kollega.
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift på uglegenser |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift på uglegenserEller ville du ha barnestørrelse?
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift på uglegenserJeg har sett en poncho i dette mønsteret. Den var utrolig stilig også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Oppskrift på uglegenserJeg kjøpte meg mønsteret, men har problemer med å laste det ned, så jeg får vel smøre meg med tålmodighet.
![]() |
#15 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Oppskrift på uglegenserFantastisk!!
![]() |
#17 |
One of These Days
|
![]() Sv: Oppskrift på uglegenserJeg har brukt dobbel babysilkealpakka på babygenseren og Mirasol på genseren i turkis. Mener å huske at voksengenseren er strikket i garn som er ganske tykt, noe a la Alaska, Lima eller Nepal. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|