|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Spinoff: Hvilke leggerutiner har du for deg selv?Ser i den andre tråden her hatt noen har leggerutiner for å komme tidlig i seng selv. Her trenger jeg gode tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: spinoff: Hvilke leggerutiner har du for deg selv?Jeg har ingen gode tips, men følger med for å få noen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: spinoff: Hvilke leggerutiner har du for deg selv?Tja. Begynner vel kanskje allerede rundt barneTV-tid. Eller litt før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvilke leggerutiner har du for deg selv?Barna bytter vi på å hjelpe, de har blitt så store, men vi pusser fortsatt tennene deres og følger litt med at vask og slikt blir skikkelig. Så er det kanskje litt husarbeid både før og etter de legger seg, ikke noe veldig fast opplegg på det, og hvertfall ikke noe som henger sammen med mine leggerutiner. Sist redigert av emm : 27-10-11 kl 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
One of These Days
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke leggerutiner har du for deg selv?Jeg går i grunnen bare og legger meg etter tannpuss, leser litt på senga før jeg slukker lyset. Men etter at Wordfeud kom, har jeg spilt det på senge og ikke lest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke leggerutiner har du for deg selv?Hvis jeg er flink, finner jeg frem klær til morgendagen. Men det er jeg vanligvis ikke.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke leggerutiner har du for deg selv?Mens ungen spiser kveldsmat rydder en av oss opp på stua, og den andre går litt til og fra på kjøkkenet.
![]() |
![]() |
#8 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Spinoff: Hvilke leggerutiner har du for deg selv?Jeg har ingen problemer med å finne senga, jeg blir som regel kjempetrøtt i løpet av et par minutter, da er bare å slutte med det jeg holder på med - kan uten å blunke skru av tv'n midt i en film jeg synes er ok - og begynne kveldsritualet. Klokka er ca. 22: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Spinoff: Hvilke leggerutiner har du for deg selv?Ingen. Noen ganger sovner jeg foran TVn, andre ganger ligger jeg på sofaen og sløver foran PC til øyenlokkene faller ned. Prøver å være flink til å ta av sminke og slikt etter trening, eller samtidig som ungene er på badet, det orker jeg bare ikke når jeg sovner et annet sted enn i senga først. På en god kveld tar jeg med meg en bok i senga kl. 22.45 og slukker lyset når boka faller i gulvet, ca. 22.55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke leggerutiner har du for deg selv?Før jeg legger meg finner jeg frem klær til meg selv og til yngstemann pluss pakker treningsbag hvis jeg skal trene rett etter jobb. Så er det sminkefjerning og tannpuss. Og så prøver jeg å lese litt, om ikke annet så i alle fall én side før jeg sovner.
![]() |
#11 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke leggerutiner har du for deg selv?Vi har egentlig ikke leggerutiner, men heller rutiner for hele ettermiddagen og kvelden. Målet er at den siste timen før leggetid skal være uten "plikter". For å få det til gjør vi følgende: |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke leggerutiner har du for deg selv?
Kveld:
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Spinoff: Hvilke leggerutiner har du for deg selv?Jeg spiser frokost på jobb, og det sparer meg nok for litt tid.
![]() |
#14 |
intro
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke leggerutiner har du for deg selv?Klokka 06.45, er død enn levende: steike, i kveld skal jeg legge meg tidlig!
![]() |
![]() |
#15 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Spinoff: Hvilke leggerutiner har du for deg selv?Ligger på sofaen og ser på TV eller klikker rundt på FP eller andre steder på nett, blir trøtt i 23-tida (eller før), ser om det kanskje er en serie til det er verdt å se på, sovner på sofaen, våkner, vakler opp på badet, pusser tenner, kryper til sengs ved siden av minstegutten som alt har byttet seng for natten. Sovner mens jeg tenker at i morgen skal jeg legge meg før så jeg får lest litt.
![]() |
#16 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke leggerutiner har du for deg selv?Det er mye lettere å legge seg om kvelden hvis jeg ikke har surfet i timesvis på FP.
![]() |
![]() |
#18 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() |
#19 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvilke leggerutiner har du for deg selv?Eg gjer som deg.
![]() |
![]() |
#20 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Spinoff: Hvilke leggerutiner har du for deg selv?Når jeg går og legger meg, så går jeg og pusser tennene, kler av meg, og legger meg. Det som ikke ble gjort før jeg satt meg til med pc-en for kvelden, det blir ikke gjort før dagen etter.
![]() |
|
|