|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg leste denne boka i går: (eller leste og leste. Dette er jo en bildebok for voksne)
![]() |
#2 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg synes det er lekkert med så fin innpakning som du viser til og tar gjerne i mot slike pakker, men jeg er ikke i stand til å sitte med slik dilling selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg liker å lage sånne pakker,men kanskje ikke så fænsysmænsy pakker som de på bildene der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg tenker raskt på innpakkingsscenen fra Love actually, der Rowan Atkinson pakker inn en presang for Alan Rickman....
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg liker best å få enkle pakker med minimalt med dill der jeg kan kaste alt rett i søpla. :innrømmer: Jeg tar den gjerne uten bånd, også.
![]() |
#7 |
Introvert optimist
|
Sånn innpakning er helt bortkasta på meg. Jeg synes det virker helt ellevilt å kaste bort så mye tid på å pakke inn noe. Det er innholdet som teller og tanken bak innholdet. Jeg vil mye heller at tida som måtte gå med på innpakning (og det må være mye med sånne pakker) skal brukes til å finne den perfekte gaven.
![]() |
#8 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg synes nå disse som var avbildet var litt over the top, men jeg liker godt å få pakker som tydelig er pakket inn med omhu. Det gir meg en følelse av å bety noe spesielt for personen som har pakket det inn.
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg syns det er veldig fint med gaver som er nydelig og omtenksomt pakket inn, men noen av de du viser her tipper litt over i dilldall syns jeg. Enkelte barn setter nok pris på at innpakningen er noe ekstra. Jeg husker fortsatt innpakningen på gavene vi fikk fra noen bekjente fra Tyskland da jeg var liten. Det var overdådige tyllsløyfer og en mye mer ekstravagant stil enn det norske søttitallet var vant til. Ikke noe tynt bånd med saksekrøller der. Jeg syntes det var helt fantastisk, men det er nok mange barn som bare ser på emballasjen som et nødvendig onde for å komme til innholdet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Borte
|
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg liker å pakke inn pene gaver, men de bildene der var kanskje litt mye. Tror jeg hadde hatt kvaler med å åpne en så flott pakke.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Tidsklemma
|
:dulter:
![]() |
#15 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Det Blondie sa |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Fjols, den innpakning var knall og dessuten i en sånn eske man kan bruke til småting senere. Jeg liker pakker som er pakket fint inn, men er ikke så himla flink selv. De pakkene i første innlegget er litt over the top for min del, men hadde blitt glad for en slik pakke også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg liker fine gaver, men enig i at gaven inni skal overgå innpakningen..
![]() |
#19 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Jeg blir veldig glad for å få gaver med lekker innpakning, jeg opplever det som en personlig og hyggelig gest, det føles som om giveren bryr seg mere. Forsøker å gjøre litt ekstra med innpakningen selv også, selv om jeg har gått over til gråpapir til julegavene pga miljøhensyn. Har et tema jeg bestemmer meg for hvert år, og ber aldri om å få pakket inn gavene i butikken, en del av kosen for meg er det å gjøre det selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hva synes du om fancy schmancy innpakning?Det er fint med flotte pakker, men det er liksom så... forgjengelig. Alt det strevet noen har hatt for å pakke så fint inn, også kastes det rett i søpla. Selv strekker jeg meg i beste fall til morsomme (ferdigkjøpte) merkelapper, og fine gavebånd.
![]() |
![]() |
|
|