Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Mobil til 1. klassing

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-11, 23:32   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Mobil til 1. klassing

Vet det er tidlig, men jeg vurderer sterkt å kjøpe en ekstra mobil som frøkna på 6.5 år kan ha med seg når hun går ut om ettermiddagen. I kveld visste jeg bare ca hvor hun var, fikk ikke svar der og ville ha henne hjem. Er alene med barna og endte opp med å plassere lillebror i vogn etter hans leggetid for å hente henne hjem, ikke ideelt i det hele tatt.

Hun er ikke vant til mobil. Hva kjøper jeg? Er det greiest å gå for kontantkort? Har telenor gjennom jobb, regning rett til jobb. Kan jeg da evt få fri familie i tillegg til henne? Ser ikke for meg at hun skal ringe noe særlig, er nok mest for at jeg kan få tak i henne og få henne hjem. Greit om mobilen har lav stråling også.

Gammel 31-10-11, 18:25   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mobil til 1. klassing

Sony E. event Nokia har jo mange greie til rundt kr 500 med kontantkort. Ville gått for en slik. Ellers finst vel også Doro som skal vere enkle å bruke.

Gammel 31-10-11, 19:29   #3
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte enkleste Nokia fra Clas, uten abb.: http://www.clasohlson.no/Product/Pro...x?id=161224931

Med kontantkort fra Telenor regner jeg med at du får Fri Familie til henne også.

Gammel 31-10-11, 19:43   #4
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Min 7-åring (2 klasse) har SE spiro. Med tele2 sheriff. Inkludert 130 ringeminutter og 90 sms. Koster 56 øre i oppstart for hver samtale. Men abonnementet er jo så og si gratis.
Har sperret for internett, mms, nedlasting av ringetoner osv. Barnet står som bruker av det også. Det er ikke oppført på gulesider ++.

Funker utmerket. Han hadde ingen erfaring med mobil fra før heller, men tok denne fort. Helt enkel sak.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-11, 00:04   #5
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg kjøpte enkleste Nokia fra Clas, uten abb.: http://www.clasohlson.no/Product/Pro...x?id=161224931

Med kontantkort fra Telenor regner jeg med at du får Fri Familie til henne også.

Jeg anbefaler tilsvarende. Enkel i bruk. Og det koster ikke mye om man skulle være uheldig og miste den.

Gammel 01-11-11, 00:09   #6
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Du kan vel bare få fri familie dersom du er juridisk eier av abonnementet. Hvis regninga kommer direkte til jobb er du kanskje ikke det?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.