|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mobil til 1. klassingVet det er tidlig, men jeg vurderer sterkt å kjøpe en ekstra mobil som frøkna på 6.5 år kan ha med seg når hun går ut om ettermiddagen. I kveld visste jeg bare ca hvor hun var, fikk ikke svar der og ville ha henne hjem. Er alene med barna og endte opp med å plassere lillebror i vogn etter hans leggetid for å hente henne hjem, ikke ideelt i det hele tatt.
|
|
|
#2 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mobil til 1. klassingSony E. event Nokia har jo mange greie til rundt kr 500 med kontantkort. Ville gått for en slik. Ellers finst vel også Doro som skal vere enkle å bruke.
|
|
|
|
#3 |
|
<*(((<
|
Sv: Mobil til 1. klassingJeg kjøpte enkleste Nokia fra Clas, uten abb.: http://www.clasohlson.no/Product/Pro...x?id=161224931
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Mobil til 1. klassingMin 7-åring (2 klasse) har SE spiro. Med tele2 sheriff. Inkludert 130 ringeminutter og 90 sms. Koster 56 øre i oppstart for hver samtale. Men abonnementet er jo så og si gratis. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Mobil til 1. klassing
Jeg anbefaler tilsvarende. Enkel i bruk. Og det koster ikke mye om man skulle være uheldig og miste den.
|
|
|
#6 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Mobil til 1. klassingDu kan vel bare få fri familie dersom du er juridisk eier av abonnementet. Hvis regninga kommer direkte til jobb er du kanskje ikke det?
|
![]() |
|
|