Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Vaske Beck Söndergaardskjerf

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-11, 22:53   #1
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Vaske Beck Söndergaardskjerf

Jeg har 2 skjerf fra Beck Söndergaard, og så til min forskrekkelse at de ikke kan vaskes, kun renses. Det står til og med skrevet "håndvaskes ikke". Stemmer det virkelig at skjerfene må renses?

Gammel 29-10-11, 22:55   #2
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaske Beck Söndergaardskjerf

Det har vært en tråd om det før her, men jeg vasker mine for hånd med ullvask, lar dem ikke ligge i vann og ruller i håndkle etterpå, det går helt fint. Ikke vaskemaskin!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 23:00   #3
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Og du har ull/silkeskjerf?

Gammel 29-10-11, 23:01   #4
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jepp, jeg bruker økologisk ullvask fra helsekosten, men det går sikkert med Milo.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 23:08   #5
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Standard

Tusen takk for svar!

Gammel 29-10-11, 23:23   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:uups: Jeg vasker mine Becksøndergaardskjerf i vaskemaskinen, på ullvask.
Ikke noe problem med det.

Gammel 30-10-11, 07:34   #7
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Me too. Vasker dem på ull-program med Milo. Helt fint.

Gammel 30-10-11, 08:09   #8
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Jeg har ikke dette skjerfet, men ville absolutt vasket de i maskinen på ullvaskprogram på lav temp., kaldt eller 30 grader. Håndvask gjør dårligere jobb enn nye vaskemaskiner (har jeg lest...og det er også min personlige erfaring).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:39.