|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Innspill til kjøkkenløsning?*poff* Borte
Jau Sist redigert av Curly : 07-11-11 kl 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innspill til kjøkkenløsning?Ikke et svar på det du spør om, men bare et lite tips ang bildene.
![]() |
#3 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Innspill til kjøkkenløsning?Du mister ikke arbeidsplass selv om du flytter koketoppen. Den keramiske toppen er super å bake på.
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Innspill til kjøkkenløsning?Nei, jeg hadde beholdt eikefrontene, det bryter litt og er kule. Heltre plate er mye vedlikeholdsjobb og kan bli fort stygg er man ikke veldig nøye. Samme med hvit benkeplate. Vi har akkurat tegnet kjøkken selv og gikk bort ifra det pga nevnte. Jeg tror jeg kanskje jeg hadde flyttet steketoppen til øya og heller hatt kun benk der.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Innspill til kjøkkenløsning?Fint kjøkken! Jeg ville flyttet koketoppen. Du kan beholde benken der du nå har plassert koketoppen og ha dører foran som kan åpnes eller skyves opp. Inni der kan du plassere stikkontakt og kjøkkenmaskiner.
![]() |
|
|