|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Anbefaling ang rødvin som passer til vilt?Noen som kan anbefale en god rødvin til viltmat? (opplys pris om du vet
![]() |
#2 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Anbefaling ang rødvin som passer til vilt?Mitt beste tips er å spørre på polet, mitt nest beste er en Barolo, trur eg.
![]() |
#3 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Anbefaling ang rødvin som passer til vilt?Vi hadde hjort i bryllupet, og serverte Chianti Classico fra Castello di Gabbiano. Den koster 149,- eller noe sånt. Den er veldig god, også kjenner jeg de som eide slottet før.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Anbefaling ang rødvin som passer til vilt?Arne Brimis viltvin mener jeg å huske at er god. Amarone vil jeg tro funker veldig bra, og Barolo også.
![]() |
#5 |
Originala
|
![]() Sv: Anbefaling ang rødvin som passer til vilt?Det kommer jo an på hva man liker. Jeg liker godt Rioja-viner, og da ser jeg at Baron de Ley Reserva (ca 150 kroner) , Marques de Murrieta Ygay Reserva (ca 190 kroner) og Marques de Vitoria Gran Reserva (ca 200 kroner) og Muga Reserva (ca 200 kroner) anbefales på vinmonopolets sider. Sammen med en haug andre, så klart. Men dette er i alle fall viner jeg er glad i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2011
![]() |
![]() Sv: Anbefaling ang rødvin som passer til vilt?Allesverloren er nydelig til vilt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Bergen
![]() |
![]() Sv: Anbefaling ang rødvin som passer til vilt?Tror, at jeg hadde gått for en Chateu Neuf de Pap |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefaling ang rødvin som passer til vilt?Jeg fikk en vinflaske i bursdagsgave nå, som visstnok skulle være helt topp til vilt. Den heter Musar Jeune. Libanesisk vin.
![]() |
#9 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Anbefaling ang rødvin som passer til vilt?(Jeg leste "Anbefaling ang rødvin som passer til alt?", og ilte til for å abonnere på tråden.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefaling ang rødvin som passer til vilt?Da har jeg fått mange gode tips! Takker! Skal sammenligne mot en jeg vet er likendes... og se om jeg finner en som ligner litt!
![]() |
#11 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Anbefaling ang rødvin som passer til vilt?Arne brimi har vi hatt til elg og hjort.
![]() |
|
|