Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Juljuljuljuljul! - julepynt og julestæsj og julegodt

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-11, 15:34   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Juljuljuljuljul! - julepynt og julestæsj og julegodt

Da jeg gikk til jobb i dag så jeg at de begynte å henge opp julelysene på kjøpesentret, og jeg merker at julestemningen begynner å komme sigende. Merkelig, siden det er varmegrader og ikke et lite snev av snø i luften engang. Julen er omtrent den eneste tiden på året jeg ønsker meg et hus, slik at jeg kan dekorere det utvending med alt som blinker og er gøy.

Så nå vil jeg vite alt om din jul! Med bilder!
* Julelys - harry eller toppers? Farger eller hvite små?
* Matcher alt, eller er det vilt pynteanarki?
* Lager du julegaver selv eller kjøper du alt?
* hva tror du blir den store julegavehiten i år?
* skal du på juletur?
* hva er den ulitmate julestemningsaktiviteten?

Kom igjen, less på med julerelaterte innlegg!

Jeg har laget hot gresskarchutney av Halloweengresskarene som skal gis bort til jul, og jeg surfer etter årets julepynt. I fjor kjøpte jeg en diger hibiskusblomst til å henge på treet, og en neve med små østtyske julefigurer som jeg lager adventstake av. I fjor hadde jeg hånlagde Steinerlys i ulike farger i staken, men det finner jeg sikkert ikke her til lands.

Jeg må også teste mitt loppisgorojern, og blir resultatet bra, blir nok det endel av julegavene også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
julebananas, julebonanza

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:49.