Super kundeservice!
Jeg må bare få skryte litt av Go'boken.
Jeg hadde bestilt en Lillesøster-lydbok i nettbutikken deres, og i går kom endelig pakken. Trodde jeg. I pakken lå nemlig Den Store Lillesøsterboka! Det er så utgjort, her har jeg blingset og klart å bestille den boka vi har fra før, pokker også, tenkte jeg. Men så fikk jeg ikke det til å stemme heller, og sjekket ordrebekreftelse og i nettbutikken. Hverken pris eller tittel matchet, så da var det bare å vente til neste dag og ringe kundeservice.
Hun jeg snakket med var først litt sånn "ja, men da er det vel den du har bestilt da!" men når jeg så presiserte dette med tittel og pris så jo hun også at det ikke stemte. Jeg sendte ordrebekreftelsen på mail, og så skulle de undersøke saken. Jeg forventet ikke noe stort, men jeg tenkte ihvertfall at jeg ikke ville betale for å returnere boka, at de kunne dekke det, og så skulle jeg såklart ha lydboka jeg hadde bestilt. Og var ellers sånn passelig muggen over hele greia. Vi mailet litt fram og tilbake og presiserte at det var akkurat den lydboka jeg ville ha osv, og så fikk jeg ikke sjekket mailen mer før jeg var ferdig på jobb. Og da skal jeg si jeg fikk hakeslepp!
Sitat:
Hei igjen!
Da sender vi den riktige i dag, uten regning. Du bruker den regningen du har, og beholder begge. Håper dette høres greit ut.
Om det er greit? Oh yes!
Kanskje spesielt det med regninga - for den lydboka ble betalt med et gavekort vi vant i Barneboktårnet...