|
Autofil Bilsnakk. |
Se resultatene: På en skala fra 1-5; hvor hissig er du i trafikken | |||
Jeg er superrolig og tålmodig |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 8,16% |
Jeg er stort sett tålmodig, men innser at det finnes de som er enda mer tålmodig |
20 | 20,41% |
Tja. Det finnes nok av idjåtter i trafikken, men det går greit |
36 | 36,73% |
Jeg finnes ikke tålmodig, men kjører likevel ordentlig |
28 | 28,57% |
![]() |
6 | 6,12% |
Deltakere: 98. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
TittelTøs
|
![]() Er du hissig i trafikken?Hvor hissig er du i trafikken?
Midt i vanskelighetene ligger mulighetene. - Albert Einstein Sist redigert av Strutsen : 15-01-13 kl 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg er så hissig at jeg både tuter og viser fingern (hvis de er så nærme). Jeg kan også lime meg fast i bilen foran hvis noen har gjort forsøk på å snike i køen og vil inn foran meg.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg blinker om noen ikke har lys på eller en pære som ikke virker om det begynner å bli eller er mørkt. Jeg syns selvsagt at andre til tider kjører særdeles dårlig, men ellers så er jeg rimelig rolig. Jeg kan også tute om jeg syns at det trengs, vi tuter for lite her i Norge syns jeg. Folk sitter og ser på at andre rygger inn i biler etc. uten å gjøre noe. Men jeg kjører absolutt forbi flere biler enn motsatt. Utenfor by så kjører jeg som regel litt for fort om kjøreforholdene er bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er du hissig i trafikken?Andre bilister irriterer meg sjelden, og det er sjelden jeg er utålmodig når jeg kjører bil. Jeg skjønner ikke vitsen med å hisse seg opp, egentlig. Man kommer jo ikke noe fortere frem om man gjør det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er du hissig i trafikken?
Det gjør jeg også, men jeg har aldri sett på det som en utålmodighetsgreie. Jeg gjør det bare for å være grei og setter pris på at andre varsler meg om det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du hissig i trafikken?Ja, men ikke mer hissig og utålmodig enn jeg er andre steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
Det er jeg enig i, men jeg har merket meg at det faktisk er ganske få som gjør det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Borte
|
![]() Sv: Er du hissig i trafikken?Nei, det er jeg ikke. Tror aldri jeg har tutet i hele mitt liv, og definitivt ikke vist fingern.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg har aldri brukt hornet i bilen. Vel, en gang, men det var fordi jeg lente meg for mye over rattet(bilen sto i ro) og puppene mine trykket på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg kan både tute og vise fingerŽn ...sistnevnte gjør jeg sjeeelden, men jeg tuter og sitter gjerne å kjefter/banner høyt for meg selv mens jeg kaster en forbannelse over idjåttene som ikke kan kjøre skikkelig!!!
![]() |
#11 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du hissig i trafikken?Min sønn bare lurte på hvorfor det bare var jeg som kunne kjøre og hvorfor de andre var idioter. Da var han tre år og jeg var ikke klar over at jeg småsnakket mens jeg kjørte. Men hissig, nei det har vi ikke sett. Host. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg er nok ganske hissig. Jeg kjører pent da, men jeg kan godt tute eller vise en finger når noen gjør noe skikkelig dustete som nesten ender dårlig. Jeg kjefter endel også, men det er det jo bare jeg som hører så lenge jeg ikke har glemt at vinduet er åpent eller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg kan fint tute eller blunke med lysene om jeg syns at de, iddjåttene, kjører dustete.
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
Samme her, i tillegg til at jeg gjerne slækker ned for å slippe andre frem ved kø osv. Er det kø og en innkjørsel/lyskryss, stopper jeg til jeg kan kjøre så langt at jeg ikke sperrer i kryss eller innkjøring. Jeg er ganske omtenksom i trafikken vil jeg si, og derfor tillater jeg meg å klikke litt ekstra når andre ikke er det!
![]() |
#15 |
flisespikker
|
Nå er det vel ikke så veldig lovlydig hverken å tute eller å "lime" seg fast i bilen foran og nekte å slippe andre frem?
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Er du hissig i trafikken?Noe som faktisk irriterer meg nå for tiden er alle som sperrer et kryss. Det syns jeg skjer veldig ofte, spesielt i rusjtrafikken. F.eks. rundt Herremannen skole på morgenen så er det flere kryss der folk bevisst sperrer krysset når det er rødt lys lenger frem. De vet at det ellers kommer biler fra høyre som da har forkjørsrett. Da er det bedre å kjøre frem og sperre så at ingen kan svinge i noen retning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg er stort sett veldig rolig, men blir temmelig irritert når andre hissigpropper tar idiotmanøvrer. Som regel lar jeg det bli med mumling av spydigheter, men siden iddjåtene naturlig nok ikke får med seg det satte jeg meg for en stund siden som mål å tute mer. Er det på sin plass så er det på sin plass. |
![]() |
![]() |
#18 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg kan hisse meg noe vanvittig opp over superegoister som absolutt skal kjøre forbi all køen i den filen de egentlig skal inn i, med det resultat at de skaper kø i den andre filen når de stopper for å stange seg inn i køen i siste liten.
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
Er det forbudt å tute når folk gjør helt spinnville ting? Sånn som å kjøre på rødt lys eller å kaste seg ut i rundkjøringer rett foran min bil (når jeg skal en avkjøring lenger enn "normalen").
![]() |
![]() |
#20 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er du hissig i trafikken?Jeg ble tutet på i dag, og det var helt fortjent. Jeg la meg over i en annen fil fordi det var kø i den filen jeg sto i og jeg kom plutselig på at jeg egentlig ikke skulle stå i den filen (nevnte jeg at jeg er distrè i trafikken også?) Sjekket at det ikke kom bil bak, blinket, og la meg ut. Det viste seg bare at det kom en bil til, og at jeg feilvurderte litt, bilen kom fryktelig brått på(det var 80- sone, men han må ha kjørt fortere) jeg tråkket gassen i bånn, men han måtte sikkert sakke litt på farten likevel, og tutet dermed på meg- i minst 30 sek. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|