Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Er du hissig i trafikken?

Autofil Bilsnakk.

Se resultatene: På en skala fra 1-5; hvor hissig er du i trafikken
Jeg er superrolig og tålmodig 8 8,16%
Jeg er stort sett tålmodig, men innser at det finnes de som er enda mer tålmodig 20 20,41%
Tja. Det finnes nok av idjåtter i trafikken, men det går greit 36 36,73%
Jeg finnes ikke tålmodig, men kjører likevel ordentlig 28 28,57%
6 6,12%
Deltakere: 98. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-11, 09:25   #1
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Er du hissig i trafikken?

Hvor hissig er du i trafikken?

Poll kommer.

Sist redigert av Strutsen : 15-01-13 kl 14:06.
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 09:28   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du hissig i trafikken?

Jeg er så hissig at jeg både tuter og viser fingern (hvis de er så nærme). Jeg kan også lime meg fast i bilen foran hvis noen har gjort forsøk på å snike i køen og vil inn foran meg.

Jeg er veldig lovlydig selv, og derfor irriterer det meg når andre ikke er det.

Gammel 11-11-11, 09:29   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blinker om noen ikke har lys på eller en pære som ikke virker om det begynner å bli eller er mørkt. Jeg syns selvsagt at andre til tider kjører særdeles dårlig, men ellers så er jeg rimelig rolig. Jeg kan også tute om jeg syns at det trengs, vi tuter for lite her i Norge syns jeg. Folk sitter og ser på at andre rygger inn i biler etc. uten å gjøre noe. Men jeg kjører absolutt forbi flere biler enn motsatt. Utenfor by så kjører jeg som regel litt for fort om kjøreforholdene er bra.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 09:30   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Andre bilister irriterer meg sjelden, og det er sjelden jeg er utålmodig når jeg kjører bil. Jeg skjønner ikke vitsen med å hisse seg opp, egentlig. Man kommer jo ikke noe fortere frem om man gjør det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 09:32   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg blinker om noen ikke har lys på eller en pære som ikke virker om det begynner å bli eller er mørkt.

Det gjør jeg også, men jeg har aldri sett på det som en utålmodighetsgreie. Jeg gjør det bare for å være grei og setter pris på at andre varsler meg om det samme.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 09:32   #6
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, men ikke mer hissig og utålmodig enn jeg er andre steder.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 09:32   #7
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det gjør jeg også, men jeg har aldri sett på det som en utålmodighetsgreie. Jeg gjør det bare for å være grei og setter pris på at andre varsler meg om det samme.

Det er jeg enig i, men jeg har merket meg at det faktisk er ganske få som gjør det.

Gammel 11-11-11, 09:33   #8
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er jeg ikke. Tror aldri jeg har tutet i hele mitt liv, og definitivt ikke vist fingern.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 09:34   #9
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har aldri brukt hornet i bilen. Vel, en gang, men det var fordi jeg lente meg for mye over rattet(bilen sto i ro) og puppene mine trykket på. Men nei, jeg viser ikke fingeren, tuter eller kjefter i trafikken.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 09:34   #10
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan både tute og vise fingerŽn ...sistnevnte gjør jeg sjeeelden, men jeg tuter og sitter gjerne å kjefter/banner høyt for meg selv mens jeg kaster en forbannelse over idjåttene som ikke kan kjøre skikkelig!!!

Men jeg kjører ganske ordentlig selv altså. Jeg kan selvsagt ta "en spansk en", og jeg ligger gjerne 10 over grensa i 80+, men jeg kan trafikkreglene og det er gjerne når andre IKKE følger dem eller kjører under fartsgrensa, ikke overholder vikeplikten eller bråbremser ned for å svinge uten å blinke etc. at jeg ser rødt!!

Gammel 11-11-11, 09:35   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Min sønn bare lurte på hvorfor det bare var jeg som kunne kjøre og hvorfor de andre var idioter. Da var han tre år og jeg var ikke klar over at jeg småsnakket mens jeg kjørte. Men hissig, nei det har vi ikke sett. Host.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 09:36   #12
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg er nok ganske hissig. Jeg kjører pent da, men jeg kan godt tute eller vise en finger når noen gjør noe skikkelig dustete som nesten ender dårlig. Jeg kjefter endel også, men det er det jo bare jeg som hører så lenge jeg ikke har glemt at vinduet er åpent eller noe.

Men jeg kjører ganske pent likevel.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 09:36   #13
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan fint tute eller blunke med lysene om jeg syns at de, iddjåttene, kjører dustete.
Jeg har vel prestert å vise finger'n og ett par ganger.

Gammel 11-11-11, 09:36   #14
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg blinker om noen ikke har lys på eller en pære som ikke virker om det begynner å bli eller er mørkt.

Samme her, i tillegg til at jeg gjerne slækker ned for å slippe andre frem ved kø osv. Er det kø og en innkjørsel/lyskryss, stopper jeg til jeg kan kjøre så langt at jeg ikke sperrer i kryss eller innkjøring. Jeg er ganske omtenksom i trafikken vil jeg si, og derfor tillater jeg meg å klikke litt ekstra når andre ikke er det!

Gammel 11-11-11, 09:41   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er så hissig at jeg både tuter og viser fingern (hvis de er så nærme). Jeg kan også lime meg fast i bilen foran hvis noen har gjort forsøk på å snike i køen og vil inn foran meg.

Jeg er veldig lovlydig selv, og derfor irriterer det meg når andre ikke er det.

Nå er det vel ikke så veldig lovlydig hverken å tute eller å "lime" seg fast i bilen foran og nekte å slippe andre frem?

Gammel 11-11-11, 09:41   #16
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Noe som faktisk irriterer meg nå for tiden er alle som sperrer et kryss. Det syns jeg skjer veldig ofte, spesielt i rusjtrafikken. F.eks. rundt Herremannen skole på morgenen så er det flere kryss der folk bevisst sperrer krysset når det er rødt lys lenger frem. De vet at det ellers kommer biler fra høyre som da har forkjørsrett. Da er det bedre å kjøre frem og sperre så at ingen kan svinge i noen retning. I Florida er det bøter på å sperre i kryss og det etterholds og der gjør ingen slike ting og trafikken flyter på mye bedre både på små og litt større veier.

I tillegg (men det er jo ikke noe som irriterer meg) så fungerer det særdeles bra at man får lov å svinge til høyre når det er rødt lys under forutsetning at man slipper forbi fotgjengere, at ingen biler kommer og at man stopper før man svinger. Det får også trafikken til å flyte på.

Gammel 11-11-11, 09:42   #17
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg er stort sett veldig rolig, men blir temmelig irritert når andre hissigpropper tar idiotmanøvrer. Som regel lar jeg det bli med mumling av spydigheter, men siden iddjåtene naturlig nok ikke får med seg det satte jeg meg for en stund siden som mål å tute mer. Er det på sin plass så er det på sin plass.

Svar med sitat
Gammel 11-11-11, 09:44   #18
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg kan hisse meg noe vanvittig opp over superegoister som absolutt skal kjøre forbi all køen i den filen de egentlig skal inn i, med det resultat at de skaper kø i den andre filen når de stopper for å stange seg inn i køen i siste liten.

Gammel 11-11-11, 09:45   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nå er det vel ikke så veldig lovlydig hverken å tute eller å "lime" seg fast i bilen foran og nekte å slippe andre frem?

Er det forbudt å tute når folk gjør helt spinnville ting? Sånn som å kjøre på rødt lys eller å kaste seg ut i rundkjøringer rett foran min bil (når jeg skal en avkjøring lenger enn "normalen").

Og det er i hvert fall ikke ulovlig å ikke lage plass for biler som presser seg inn fra filer de ikke har lov til å befinne seg i. Dette skjer jo i fart på ca 1 km/t i rushtrafikk, så noe farligere av at de må vente som alle oss andre blir det i hvert fall ikke.

Gammel 11-11-11, 09:46   #20
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble tutet på i dag, og det var helt fortjent. Jeg la meg over i en annen fil fordi det var kø i den filen jeg sto i og jeg kom plutselig på at jeg egentlig ikke skulle stå i den filen (nevnte jeg at jeg er distrè i trafikken også?) Sjekket at det ikke kom bil bak, blinket, og la meg ut. Det viste seg bare at det kom en bil til, og at jeg feilvurderte litt, bilen kom fryktelig brått på(det var 80- sone, men han må ha kjørt fortere) jeg tråkket gassen i bånn, men han måtte sikkert sakke litt på farten likevel, og tutet dermed på meg- i minst 30 sek. Jeg la meg fort inn igjen til høyre og dro håret ut av hestehalen slik at det ble som en gardin mellom meg og den hissige mannen (selvfølgelig) fordi det ante meg at han kom til å vise fingeren evt gjøre en annen type mindre fin gest til meg. Det er veldig flaut å bli tutet på når man gjør noe dumt, altså, men i mitt tilfelle var det fullt fortjent

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.