|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Er du barnslig opptatt av tall?Et par dager siden tenkte jeg det ble artig å se hva folk nå skulle legge i denne datoen. Så jeg har lagt merke til den. Men det er ikke tallene som morer meg.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Er du barnslig opptatt av tall?Jeg liker det og ble veldig glad for at jeg reiste meg akkurat i tide til å se tallet 11.11 på den store klokken i gangen på jobben. Og så er jeg misunnelig på de som føder/blir født i dag. Tenk å ha et fødselsnummer som begynner med 111111. Det er stas. |
![]() |
![]() |
#6 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du barnslig opptatt av tall?Jeg er vel til vanlig under middels opptatt av tall,men denne datoen er jo litt spesiell,så joda,jeg har lagt merke til den,og skulle gjerne sett at noen i familien nedkom på denne datoen,så vi kunne fått en sånn merkedag å huske. Men,det er litt i tidligste laget,når datteren min har termin om 5 måneder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Er du barnslig opptatt av tall?Ja, jeg er estetisk opptatt av tall. Liker at de passer inn i hverandre - men på en svært lite matematisk måte. Eventuell kun innenfor enkel matematikk.
![]() |
#8 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du barnslig opptatt av tall?Jeg er ikke så opptatt av 11.11.11 kl 11.11, men jeg synes det er litt sus over freden som senket seg i den ellevte time på den ellevte dagen i den ellevte måneden.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er du barnslig opptatt av tall?Jeg er veldig opptatt av tall, men lite opptatt av "spesielle" datoer.
![]() |
![]() |
#10 |
Epikur
|
![]() Sv: Er du barnslig opptatt av tall?Ja. Mannen er enda verre.
![]() |
#11 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du barnslig opptatt av tall?Neeeiii!
![]() |
#12 |
koko
|
![]() Sv: Er du barnslig opptatt av tall?Jeg elsker fine tall! Da jeg var lita kunne jeg sitte og vente på at klokka på NRK skulle komme til et fint tall. Det sekundet hvor det sto feks 11.11.11 var helt gull for meg.
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Er du barnslig opptatt av tall?Jeg liker "ordning og reda"; også i tallene.
![]() |
![]() |
#16 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du barnslig opptatt av tall?Tall er gøy!
![]() |
#18 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du barnslig opptatt av tall?Ja, jeg synes det er litt stas med tall som matcher
![]() |
#19 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du barnslig opptatt av tall?Nope, ikke i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du barnslig opptatt av tall?Ja, er veldig opptatt av spesielle tall. Og er ganske sur for at jeg gikk glipp av kl 11.11 i dag!
![]() |
|
|