Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Setetrekk/setebeskyttelse

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-11, 10:48   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Setetrekk/setebeskyttelse

Finnes det noen gode setetrekk/setebeskyttelse å få tak i?
Vi har ett som er kjøpt på Babyshop, tror det er fra acta graco. Det fungerer i og for seg helt greit, men jeg syns det er veldig kort. I tillegg er det ganske kronglete å feste med strikk og stropper.
Jeg kunne tenke meg et trekk som dekker så og si hele setet. Finnes det noe sånt? (Til en overkommelig pris)

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 10:52   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Setetrekk/setebeskyttelse

Altså trekk til selve bilsetet - eller til barnesetet? Hvis du mener bilsetet, mener jeg vi kjøpte noe billig og helt kurant på Biltema.

Gammel 14-11-11, 11:05   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det bilens seter, eller bilsete du vil dekke? Om det er bilens seter, så anbefaler jeg Prince Lionheart sin setebeskytter:

Her har de den hvertfall på både Barnas Hus og Baby Shop.

Gammel 14-11-11, 11:09   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen av disse som funker med isofix? Vi får snart ny bil med skinnseter og må ha noe slikt, men vi skal da bruke to isofixseter i.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 11:14   #5
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det er bilens seter jeg vil beskytte
Den der så jo veldig fin ut da Niobe. Dyr?

Gammel 14-11-11, 11:15   #6
mammaugla
Superduperaktiv

mammaugla sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Er det noen av disse som funker med isofix? Vi får snart ny bil med skinnseter og må ha noe slikt, men vi skal da bruke to isofixseter i.

Vi har beskyttere som vist over (tror det er samme merke også). De er i to deler og festet sammen med en borrelås midt på, 10-15 cm bredt område, dvs det er åpent slik at man får benyttet isofix.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 11:35   #7
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, de kan brukes med isofix.

Jeg mener de kostet 399,-? Eller var det 499? De gir hvertfall bedre beskyttelse enn de andre vi har testet, så jeg ville defintivt hatt dem i bil med skinnseter.

Gammel 14-11-11, 11:39   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Supert, da satser vi på de. Betaler heller 1000 kroner nå enn å få setene ødelagt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 11:40   #9
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Supert, da satser vi på de. Betaler heller 1000 kroner nå enn å få setene ødelagt.

Ja, det var vår tanke også. Og så er det greit med noen setebeskyttere som ser litt fine ut. Dere skulle ha lyse seter, ikke sant? Denne finnes i beige også.

Gammel 14-11-11, 11:42   #10
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Dessuten er det virkelig ikke kult å stå å skure setene fordi møkka er helt inngrodd.

Gammel 14-11-11, 11:43   #11
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Jeg fant:
http://www.babyshop.no/bilseter-og-t...heart-seatsave

Gammel 14-11-11, 14:03   #12
Lommelun
Superduperaktiv

Medlem siden: Mar 2010
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

BilXtra har trekk som dekker hele setet i bevernylon...
Bare å skjære hull i trekket for gjennomføringa til Isofix'en..

Koster en nesten ingenting...

Men den fra babyshop beskytter jo setet betydelig bedre.. Det skal den ha.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 16:15   #13
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi har en grei fra HTS som beskytter sete mot skit i min bil, og så har vi den som Niobe viser i mannen sin bil som er en del nyere. Den beskytter jo mot bilsetemerker i setene også. Eneste som irriterer meg er at det er ikke noe som holder den oppe så den knekker sammen litt. Er laget for fremovervnedte seter. Kommer til å kjøpe et nytt sånn til lillebror og forsette og ha beskyttlsen under beltestolen. Min bil har tydelige merker etter barnesete som har stått hardt montert ned i sete.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 20:57   #14
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Er det bilens seter, eller bilsete du vil dekke? Om det er bilens seter, så anbefaler jeg Prince Lionheart sin setebeskytter:

Her har de den hvertfall på både Barnas Hus og Baby Shop.

Den har vi også. Veldig kjekt at den også er tilpasset slik at den kan brukes når man har isofix også. Ingen problemer her med at den øvre delen faller ned i og med at vi har Besafe-sete med den jekken mot bakseteryggen.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 08:21   #15
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Standard

Det er stropp eller noe øverst, sånn at man kan feste den rundt nakkestøtten?

Gammel 15-11-11, 08:25   #16
mammaugla
Superduperaktiv

mammaugla sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Det er stropp eller noe øverst, sånn at man kan feste den rundt nakkestøtten?

Ikke på de vi har. (Men nå husker jeg ikke merket da)
Men de er veldig stive så vi har ikke noe problem med at de faller ned.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.