Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Oscarsgate 54, Oslo

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-11, 11:12   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Oscarsgate 54, Oslo

Noen som går forbi der innimellom? Jeg har fått vite fra de som selger Benga Rabbit vesker i Israel at "noen" i Oscarsgate 54 i Oslo har "a small stock" for salg (skriver vel dette med fare for at veskene forsvinner før jeg får sjansen til å se på dem). Men jeg får hverken svar på e-post eller på telefon. Noen som vet om butikken eksisterer og faktisk har noen slike vesker?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 11:17   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oscarsgate 54, Oslo

Jeg har nok gått forbi der, men har ikke lagt merke til noen butikk. Du så denne hjemmesiden, ja?

Gammel 14-11-11, 11:29   #3
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har nok gått forbi der, men har ikke lagt merke til noen butikk. Du så denne hjemmesiden, ja?

Ja, det er derfra jeg har tatt kontaktinformasjonen som ingen responderer på. Skal du gå forbi der igjen en av dagene?

Gammel 14-11-11, 11:33   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Ja, det er derfra jeg har tatt kontaktinformasjonen som ingen responderer på. Skal du gå forbi der igjen en av dagene?

Nei, egentlig ikke, jeg går i motsatt retning. Ser at de har stengt på mandager, det er nok derfor du ikke får svar. Hvis du ikke får tak i dem i morgen heller, kan jeg kanskje prøve å stikke innom i løpet av uka.

Gammel 14-11-11, 15:01   #5
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Aha - jeg har sett feil på åpningstidene. Det forklarer jo manglende respons på telefon. Jeg prøver igjen i morgen, jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.