Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

God morgen-tråd :)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-11, 09:27   #1
tante Veronica
Superduperaktiv

tante Veronica sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

God morgen-tråd :)

Tråden for oss som kikker innom her på morgenkvisten

Hva gjør dere akkurat nå? Spiser frokost hjemme? Kikker innom i kaffepausen på jobb? Sitter på en flyplass og venter på neste fly til Købehavn?

Jeg sitter hjemme med en kopp te av typen Twinings Green Tea & Orange (kan anbefales alle som prøve å kutte sukker i teen). Driver med litt familiebudsjett (kan være greit å få oversikt før julehandelen starter), og kikker innom her innimellom.

Ønsker dere en flott dag

tante Veronica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 09:37   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God morgen tråd :)

Hvis du vil skravle om sånt, så har vi en egen "kaffeblogg". Den er åpen for alle, og du finner den under blogger.

Gammel 16-11-11, 09:45   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøver iherdig å få ræva mi ut av sofaen og avsted til åpen barnehage. Pluggen er mer enn klar og litt fortvilet over den trege mora si.

Gammel 16-11-11, 09:48   #4
tante Veronica
Superduperaktiv

Standard

Takk, takk.
Var ikke klar over det.
Flytter meg dit

Gammel 16-11-11, 09:48   #5
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nettopp kjøpt meg en hest (til) og prøver å fordøye egen (u)fornuft.....
Mulig jeg må til med en kaffekopp.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 09:48   #6
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvis du vil skravle om sånt, så har vi en egen "kaffeblogg". Den er åpen for alle, og du finner den under blogger.

Hæ?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 09:53   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke kaffebloggen, for det er så mange der, og så uoversiktlig.
En god morgen-tråd er mye hyggeligere. I hvertfall når det knapt er innlegg når jeg ser innom.

Jeg startet dagen med kaffe og bursdagsfrokost til Sambo. Koselig. Nå skal jeg egentlig jobbe, og dere ser hvor effektiv jeg er.

Gammel 16-11-11, 09:54   #8
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tante: Det er selvsagt fritt frem å skravle på Skravleforum også, altså.

Gammel 16-11-11, 09:57   #9
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det går da an å skravle begge plasser? FLott initiativ forresten.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 09:58   #10
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har neeeeeesten reist meg!

Gammel 16-11-11, 10:00   #11
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sitter for øvrig godt planta i sofaen med hekletøy, vann, mat, PC og bok dandert rundt meg. Jeg må sitte med foten høyt hevet grunnet mitt rare trappefall mandag. Kun 1 trinn, jeg trodde at jeg var kommet ned. Heldigvis ikke brudd, men kraftig ligament et-eller-annet (snakk norsk tenkte jeg i mitt stille sinn da legen sa det), sykmeldt ut uka. Blæ.

Gammel 16-11-11, 10:02   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil selvfølgelig ikke nekte noen å skravle på skravleforum, altså. Jeg bare tenkte at det var greit å informere en ny bruker om at vi allerede hadde et etablert skravlested.

Det var vennlig ment.

Gammel 16-11-11, 10:06   #13
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

God morgen!

Jeg er på jobb og spiser klementin.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 10:10   #14
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Jeg har hjemmekontor. Drikker te og leser mail.
Og mumler over at det er vinter helt plutslig.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 10:14   #15
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg sitter og koser meg med fp og frokost. Skal snart ut med guttungen og bowle (om det er åpent da) siden han har planleggingsdag i dag og vi har bestemt å finne på noe kos. Søstra hadde planleggingsdag i går og var med pappaen på skøytetur men siden mitt bekken ikke tåler slikt ennå så ble det litt bowling på oss to i dag. Håper jeg.

Gammel 16-11-11, 10:15   #16
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det var virkelig måten å ta i mot nye folk på, tante Sofie.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-11, 10:25   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Ja, det var virkelig måten å ta i mot nye folk på, tante Sofie.

Hva er det med deg for tiden?

Det var en vennlig forklaring om hvor hun lettere kunne finne noen å skravle med. Jeg var redd for at hun kom til å få litt liten respons i denne tråden.

Gammel 16-11-11, 10:28   #18
tante Veronica
Superduperaktiv

Standard

Takk Kirsebær, Torsk og Nasse

Jeg tenkte også det kunne være litt hyggelig med en lett tilgjengelig tråd å skravle litt i.

Og til Tjorven, jeg tok det ikke ille opp. Som ny bruker er jeg selvfølgelig takknemlig for alle tips og korreksjoner jeg får her inne

God bedring til deg, Nasse. Trappene er skummelt glatte for tiden. Og jeg gleder meg til våren igjen.

Og Ramses: go for it! Du kommer deg nok opp

Hyggelig med svar fra dere andre også
Morgenstunden er desverre over for min del, så jeg må tusle ut til fordel for andre oppgaver.
Kos dere

Gammel 16-11-11, 10:43   #19
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Standard

Tante Veronica: Dessverre så kan jeg ikke skylde på glatte trapper, siden trappen er innendørs. Men på fulle hender derimot.

Tjorven: For min del så skjønte jeg det var vennlig ment, men det kunne jo fort tolkes på en annen måte?

Gammel 16-11-11, 10:44   #20
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var en vennlig forklaring om hvor hun lettere kunne finne noen å skravle med. Jeg var redd for at hun kom til å få litt liten respons i denne tråden.

Det var ikke lett å lese det som vennlig. Det kan du jo ta med deg til neste gang du skal formulere deg. Hva du mener og hvordan du oppfattes er ikke alltid det samme.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.