Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Dere som bestiller dagligvarer på døra

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-11, 13:09   #1
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Dere som bestiller dagligvarer på døra

Hvor bestiller dere fra, er det mye dyrere enn å kjøpe i butikken og er dere fornøyd?
Kommer leveringen til avtalt tid osv.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 18:30   #2
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere som bestiller dagligvarer på døra

Vi får singelkasse og yoghurt fra Kolonihagen hver tredje uke. Det har aldri vært noe problemer med leveringen, med unntak den ene gangen veien var stengt pga snøkaos. Jeg har aldri regnet ut hvordan det er i forhold til butikken prismessig, men mye av poenget er jo at varene er økologiske - det er ikke butikken her så flinke på.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 18:39   #3
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Vi har femdagerspose fra middagshjelpen. Ikke noe problem med levering, posen kommer mellom 14-16 mandager og står i en utendørs bod å venter på oss når vi kommer hjem fra jobb.

Matvarene har vært bra. De bruker mye økologisk. Matrettene er jevnt over bra. Har hatt noe som var skikkelig kjipt og noe som var veldig godt. De er flinke på variasjon, bra med grønnsaker, følger årstiden m.t.p. råvarer og oppskriftene er ganske kreative

Prismessig sparer vi nok litt, men vårt utgangspunkt var ett i overlater stort matbudsjett for tre personer. Om man har ett mer moderat budsjett ser jeg ikke akkurat for meg at man sparer så mye. Vi betaler drøye 300 kr. pr middag med middagshjelpen, det er jo ikke råbillig akkurat

Sist redigert av Vianne Rocher : 17-11-11 kl 18:45.
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-11, 21:06   #4
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Takk for svar.
Jeg tenkte mer på levering av dagligvarer og ikke bare frukt og grønt og middager.

Gammel 17-11-11, 21:07   #5
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Takk for svar.
Jeg tenkte mer på levering av dagligvarer og ikke bare frukt og grønt og middager.

Gammel 17-11-11, 22:38   #6
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Venner av oss var godt fornøyde med dagligvareekspressen.no i Oslo. Vi vurderte å bruke dem, forsøkte å legge inn en bestilling. Websiden er virkelig dårlig og da jeg mailet dem og spurte om svar på et kjapt, teknisk spørsmål fikk jeg et relativt krasst svar tilbake om å ringe dem i arbeidstiden. Så da gadd vi ikke. Prisene der var ikke så helt hårreisende.

Vi kikka så vidt på retthjem.no også, helt til vi så at en flaske Pepsi Max kostet 35 kroner.

Gammel 17-11-11, 22:40   #7
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

35 spenn for en Pepsi Max

: pepsimaxoholiker:

Gammel 17-11-11, 23:29   #8
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi får mat levert fra Dagligvareekspressen. Fungerer strålende. De tar til og med med seg tomflaskene mine og trekker det fra på neste ukes regning. Ikke så halvgale priser heller. Og nettsidene deres fungerer flott for meg.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.