|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Er du en dramaqueen? | |||
Oh yeah |
![]() ![]() ![]() ![]() |
24 | 16,44% |
Litt kanskje |
37 | 25,34% |
Sjelden |
52 | 35,62% |
Jeg er sindigheten selv |
33 | 22,60% |
Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Er du en dramaqueen?
Jeg er stabil med et eller anna sinnautbrudd så lenge jeg spiser regelmessig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du en dramaqueen?Haha det er vel ikke uten grunn jeg i blant får beskjed om å spise...
![]() |
#5 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er du en dramaqueen?Jeg må nok svare litt, kanskje. Mannen ville nok stemt på det øverste alternativet hvis han skulle svart for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
En som trener
|
![]() Sv: Er du en dramaqueen?Grunnen til at jeg spør, er at jeg egentlig alltid har trodd at jeg var litt dramaqueen av meg. Men så er det noen som mener at jeg er kjedelig stabil i humøret. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal svare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Er du en dramaqueen?Jeg prøver iherdig å ikke være det, men av en eller annen grunn skjer det så mye hpløst rundt meg som gjør at jeg ufrivillig blir det. Selv har jeg funnet ut at jeg bare må le av galskapen jeg vasser i, men det hender jeg tenker at folk rundt meg må tro jeg er helt sprøyte gal og en heftig dramaqueen altså.
![]() |
#12 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Er du en dramaqueen?Tja. Jeg tror iallefall Rochermannen synes jeg kan være i overlaget dramatisk til tider. Men jeg har egentlig roet meg ned ganske mange hakk og har ikke så mye dramatendenser lengre. Men jeg er helt klart ganske hissig og kan ble veldig sint og fort blid igjen da. Men ikke så mye "Giiid aaalt er så fæhæhææælt, ingenting blir noen sihinne braaa igjeeeen". Nå til dags.
![]() |
#13 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Er du en dramaqueen?Svært lite. Jeg må nok ha regelmessig mat for jeg blir sur på lavt bs, men ikke dramaqueen. Jeg har ingen skikkelig dype daler, men opplever heller aldri høydene.
![]() |
#14 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Er du en dramaqueen?Jeg er ikke noen dramaqueen, men har en bipolar greie som gjør at jeg har høye topper og dype daler. Så jeg har alt: både sindighet og topper og daler
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Er du en dramaqueen?:skyldig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
kamerat
|
![]() Sv: Er du en dramaqueen?Sindig utenpå, dramatisk inni.
![]() |
#17 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Er du en dramaqueen?Kjedelig og jevn i humøret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du en dramaqueen?Jeg er meget vatret. Beryktet, faktisk.
![]() |
#19 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Er du en dramaqueen?Det kan vel hende at gubben har dratt avgårde en gang eller tre fordi jeg har kjeftet pga feil sjokolade og sånn. Og da drar han ikke for å kjøpe ny sjokolade, for å si det sånn.
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er du en dramaqueen?Veldig sindig. En sjelden gang sint på sønnen min, sporadisk smågretten med lavt blodsukker eller PMS, men aldri dramatisk, tror jeg.
![]() |
|
|